- Στο εντυπωσιακό περίπτερο της ΠΝΑΙ ο Richard Quest και ο αντιπρόεδρος του CNN
- Εξαιρετική η εικόνα στην πυραμίδα, στην κεντρική είσοδο της WTM
- Δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες θαύμασαν την μοναδικότητα των 669 νησιών
- Νέα τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
- Προϊόν της στρατηγικής συνεργασίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με το CNN η νέα τουριστική ταυτότητα - ομπρέλα για όλα τα νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
- Γιώργος Χατζημάρκος: Το μέλλον το χτίζουμε, δεν το περιμένουμε!
- Συνέντευξη Χατζημάρκου στο money-tourism.gr. Δείτε το video από την πυραμίδα
- Συνεργασία και με το BBC!!!
Το νέο λογότυπο και σλόγκαν αποτελούν προϊόν της στρατηγικής συνεργασίας της Περιφέρειας με το διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο CNN, από το οποίο ξεκινά και η διεθνής προβολή της.
Στο μεταξύ στο πλαίσιο των επαφών των στελεχών της ΠΝΑΙ στο Λονδίνο, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέττα Παπαβασιλείου συναντήθηκε με στελέχη του BBC, προκειμένου να προχωρήσει η συνεργασία των δύο πλευρών για την τουριστική προβολή των νησιών.
Δείτε τι είπε σε συνέντευξή του στο money-tourism.gr ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος:
Το μεσημέρι της Δευτέρας το Περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου επισκέφθηκε ο διάσημος άνκορμαν του CNN Richard Quest όπου τον υποδέχθηκε ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος και η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Μαριέττα Βακιάνη Παπαβασιλείου.
"Η νέα τουριστική στρατηγική της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου έρχεται να απαντήσει στις προκλήσεις της εποχής, να αναδείξει την ιδιαίτερη ταυτότητα του κάθε νησιού και να επανατοποθετήσει όλα τα νησιά μας στις διεθνείς αγορές, στη θέση που τους αξίζει, την Κορυφή.
Κορυφαίοι επαγγελματίες από όλον τον κόσμο δούλεψαν για την νέα διεθνή ταυτότητα της Περιφέρειάς μας, αντάξια της δυναμικής και της προοπτικής των υπέροχων αυτών προορισμών.
Το μέλλον το χτίζουμε, δεν το περιμένουμε! " δήλωσε ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου