ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Aegean vs Ryanair, με νικήτρια την ελληνική εταιρία


- Πως διαμορφώθηκε ο ανταγωνισμός σε πέντε δημοφιλείς γραμμές του δικτύου δρομολογίων εσωτερικού. 
- Η επιβατική κίνηση, τα μερίδια αγοράς και η πληρότητα των πτήσεων. 
- Τι δείχνουν τα στοιχεία του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος».
- Δυναμική είσοδο από την Ellinair

Αλλάζει το χάρτη του δικτύου αεροπορικών δρομολογίων εσωτερικού η είσοδος νέων «παικτών» στην ελληνική αγορά. 
Τα στοιχεία Ιανουαρίου-Νοεμβρίου που εξασφάλισε το Euro2day.gr από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) «Ελευθέριος Βενιζέλος» περιγράφουν το νέο σκηνικό ανταγωνισμού που διαμορφώνεται μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών ενώ, ταυτόχρονα, αποτυπώνει τη δυναμική που αναπτύσσεται για συγκεκριμένους ελληνικούς προορισμούς. 
Αποτυπώνουν παράλληλα το συσχετισμό δυνάμεων που διαμορφώθηκε το 2015 σε πέντε δημοφιλείς γραμμές-«φιλέτα» του εσωτερικού δικτύου της χώρας.
Πιο συγκεκριμένα αφορούν στις γραμμές από το αεροδρόμιο της «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας προς Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Χανιά, Μύκονο και Σαντορίνη.  
ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Από τα στοιχεία επιβεβαιώνεται πως η συγκεκριμένη γραμμή αποτελεί τη ραχοκοκαλιά του εσωτερικού δικτύου αεροπορικών συνδέσεων και την κυριότερη δεξαμενή άντλησης πελατείας για τις αεροπορικές εταιρείες. 
Είναι χαρακτηριστικό πως στο εντεκάμηνο διακινήθηκαν στο συγκεκριμένο δρομολόγιο σχεδόν 1,5 εκατ. επιβάτες, σχεδόν όσοι στις υπόλοιπες τέσσερις γραμμές που εξετάζουμε. 
Ο ενιαίος, πλέον, όμιλος Aegean/OlympicAir και η Ryanair σχεδόν μοιράζονται την πίτα με την πρώτη να προηγείται με βραχεία κεφαλή. 
Πιο συγκεκριμένα η Aegean/OlympicAir απέσπασε μερίδιο αγοράς 51,9% ενώ η ιρλανδική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair 47,5%. Στην παρθενική της εμφάνιση στην ελληνική αγορά η Ellinair του ομίλου Μουζενίδη απέσπασε μερίδιο 0,6%. Επίδοση που συνδέεται άμεσα με το μικρότερο μέγεθος των αεροσκαφών και το μικρό στόλο που διέθετε την πρώτη χρονιά, σε μια γραμμή «κορμού» όπου ο ανταγωνισμός απαιτεί μεγάλα αεροσκάφη. Και οι τρεις «παίκτες», ωστόσο, φαίνεται πως κατάφεραν να γεμίζουν τις πτήσεις τους με αποτέλεσμα η μέση πληρότητα των δρομολογίων να διαμορφωθεί στο 84,2%.  
ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ: Στη γραμμή διακινήθηκαν στο διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 529.998 επιβάτες με τις Aegean/OlympicAir και Ryanair να συνεχίζουν και εδώ το «τανγκό» τους στην ελληνική αγορά. 
Η Ryanair, ωστόσο, δεν επέλεξε να κονταροχτυπηθεί με όλα της τα όπλα στο νησί των Ιπποτών. 
Έτσι, η Aegean/OlympicAir κυριάρχησε αποσπώντας μερίδιο αγοράς 77,5% έναντι 22,5% της Ryanair. 
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία του αεροδρομίου της Αθήνας, ωστόσο, οι αεροπορικές θέσεις που διέθεσαν οι δύο «μονομάχοι» ήταν σημαντικά περισσότερες από τη ζήτηση. Έτσι, η μέση πληρότητα των πτήσεων διαμορφώθηκε στο 79,8%.  
ΑΘΗΝΑ-ΧΑΝΙΑ: Αντίθετα με τη γραμμή της Ρόδου η ιρλανδική Ryanair φαίνεται πως επέλεξε να αυξήσει την πίεση στη βασική ανταγωνίστριά της Aegean. 
Ο ανταγωνισμός των δύο εταιρειών αύξησε τις διαθέσιμες θέσεις με αποτέλεσμα οι επιβάτες που διακινήθηκαν σε αυτή να φθάσουν τους 622.924, ξεπερνώντας σχεδόν κατά εκατό χιλιάδες εκείνους που ταξίδεψαν προς Ρόδο. 
Η Aegean/OlympicAir άντεξε στην πίεση της Ryanair αποσπώντας μερίδιο αγοράς 51,7% έναντι 48,3% της ιρλανδικής εταιρείας. 
Παρά τις πολλές διαθέσιμες θέσεις, ωστόσο, οι δύο εταιρείες κατάφεραν να γεμίζουν τις πτήσεις τους με αποτέλεσμα η μέση πληρότητα των δρομολογίων να διαμορφωθεί στο 84,4%, επιβεβαιώνοντας πως τα Χανιά εξελίσσονται σε έναν από τους δημοφιλέστερους ελληνικούς προορισμούς για Έλληνες και ξένους επισκέπτες.  
ΑΘΗΝΑ-ΜΥΚΟΝΟΣ: Σημαντικά περισσότερες από τη ζήτηση αποδείχθηκαν οι διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις για πτήσεις προς Μύκονο. 
Γεγονός που συνδέεται και με την καλή ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού με το λεκανοπέδιο Αττικής με πλοία υψηλών ταχυτήτων. Στη συγκεκριμένη γραμμή η Aegean ΑΡΑΙΓ -1,43% πέταξε ουσιαστικά χωρίς ανταγωνιστή αποσπώντας μερίδιο αγοράς 98,3%. 
Το υπόλοιπο 1,7% καρπώθηκε η Ellinair που δοκίμασε τις δυνάμεις της για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. 
Στο διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου πέταξαν από την Αθήνα προς Μύκονο 282.749 ταξιδιώτες με τη μέση πληρότητα των πτήσεων να διαμορφώνεται στο 74,8%.  
ΑΘΗΝΑ-ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ: Η εκρηκτική αύξηση της ζήτησης για ταξίδια προς τη Σαντορίνη έφερε στο νησί συνολικά τέσσερις «παίκτες». Τους περισσότερους από τις πέντε γραμμές που εξετάζουμε. 
Έτσι, η Aegean/OlympicAir, η ιρλανδική Ryanair, η μικρή ισπανική Volotea (με έδρα τη Βαρκελώνη) και η Ellinair του ομίλου Μουζενίδη διεκδίκησαν τα μερίδια αγοράς από μια πίτα επιβατικής κίνησης που περιλάμβανε 694.944 ταξιδιώτες. 
Με αυτό το μέγεθος, η γραμμή της Σαντορίνης κατατάσσεται δεύτερη μετά από εκείνη της Θεσ/νίκης μεταξύ των πέντε προορισμών του εσωτερικού δικτύου με τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό. 
Η Aegean/OlympicAir κυριάρχησε αποσπώντας μερίδιο αγοράς 78% έναντι 19,1% της Ryanair που εισήλθε για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Οι δύο άλλοι παίκτες, με μικρότερα αεροσκάφη, απέσπασαν αντίστοιχα μερίδιο 1,5% η Ellinair και 1,4% η Volotea. 
Η μέση πληρότητα των πτήσεων διαμορφώθηκε στο 82,7% επιβεβαιώνοντας τη συνεχή άνοδο της ζήτησης για το νησί που εξελίσσεται ταχύτατα σε παγκόσμιο τουριστικό προορισμό.
Πηγή: www.Euro2day.gr, Παναγιώτης Υφαντής


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Ταξίδια

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video