Οι τουριστικοί φορείς της Δωδεκανήσου πήραν μια πρώτη εικόνα της μεγάλης στρατηγικής μελέτης που εκπονεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, σε συνεργασία με τον InSETE και την Μarketing Greece, η οποία θα παρουσιαστεί τον Ιανουάριο στην Αθήνα
Το σύνολο των φορέων της Δωδεκανήσου που εμπλέκονται με τον τουρισμό, προσκλήθηκαν από την Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για να πάρουν μια πρώτη εικόνα του υπό εκπόνηση στρατηγικού σχεδιασμού, σε βάθος τριετίας, ο οποίος αποτελεί προϊόν της συνεργασίας της Περιφέρειας με τον InSETE και την Μarketing Greece.
Σκοπός της συνάντησης ήταν να ενημερωθούν οι εκπρόσωποι των φορέων για την φιλοσοφία του στρατηγικού σχεδίου που θα ακολουθήσει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου τα επόμενα χρόνια στον τομέα του τουρισμού, προσφέροντας σε κάθε νησί ξεχωριστά ένα πολύτιμο interactive εργαλείο, βασισμένο σε εξαιρετικά λεπτομερή και αναλυτικά, επιστημονικά δεδομένα για κάθε νησί των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου, πάνω στο οποίο, κάθε προορισμός μπορεί να δομήσει το δικό του ιδιαίτερο και προσαρμοσμένο στα μοναδικά χαρακτηριστικά του, πλαίσιο δράσης.
Σημειώνεται ότι ο ΣΕΤΕ, δια του InSETE, ( SETE Intelligence) που έχει ως ρόλο την παρακολούθηση, τεκμηρίωση και πληροφόρηση για τον τουριστικό τομέα, με στόχο, την διαμόρφωση προτάσεων πολιτικής για την ανάπτυξη του τουριστικού τομέα στη χώρα μας, έδωσε ιδιαίτερη σημασία και έμφαση στην συγκεκριμένη μελέτη, δεδομένου ότι το Νότιο Αιγαίο ισοδυναμεί με το 40% του συνολικού τουρισμού που δέχεται η χώρα, γεγονός που καθιστά την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Leader του ελληνικού τουρισμού.
Για τον λόγο αυτό, στην συνάντηση ενημέρωσης των φορέων της Δωδεκανήσου παρέστη πολυμελής αντιπροσωπεία τόσο του ΣΕΤΕ όσο και της Marketing Greece, αποτελούμενη από τον κ. Κώστα Κωνσταντινίδη, Αντιπρόεδρο του ΣΕΤΕ, τον νέο γενικό διευθυντή του ΣΕΤΕ κ. Γιώργο Αμβράζη, τον κ. Ηλία Κικίλια, Γενικό Διευθυντή του InSETE, τον κ. Άρη Ίκκο, Επιστημονικό Διευθυντή του InSETE, τον Γενικό Διευθυντή της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάσαλη, o οποίος έκανε και την παρουσίαση των βασικών αξόνων της μελέτης και τον κ. Ξενοφώντα Πετρόπουλο, manager επικοινωνίας του ΣΕΤΕ και της Μarketing Greece.
Ο Αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Κώστας Κωνσταντινίδης από την πλευρά του ανέφερε μεταξύ άλλων: « Η παρουσία των στελεχών του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece σήμερα στην Ρόδο, δείχνει τον ενδιαφέρον του Συνδέσμου για το Νότιο Αιγαίο. Ο τουρισμός είναι ο στυλοβάτης της ελληνικής οικονομίας. Στα χρόνια της οικονομικής κρίσης, αν το ΑΕΠ της χώρας κρατήθηκε, αυτό οφείλεται στον τουρισμό. Σε μια εποχή που απαιτείται ο μεγαλύτερος βαθμός επαγγελματισμού, η στρατηγική συνεργασία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με τον InSETE και την Marketing Greece είναι κομβικής σημασίας καθώς τα νησιά ως σύνολο αλλά και το καθένα ξεχωριστά, αποκτούν ένα στρατηγικό σχέδιο σε βάθος τριετίας που βασίζεται σε επιστημονικά δεδομένα. Από εκεί και πέρα, οι στόχοι που πρέπει να θέσουμε είναι η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και η προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού».
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου