ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Θεσσαλονίκη: Στο 100% η πληρότητα στις οργανωμένες εκδρομές

Θεσσαλονίκη: Στο 100% η πληρότητα στις οργανωμένες εκδρομές

Άνοδο της ζήτησης στα οργανωμένα ταξίδια που πραγματοποίησαν οι Βορειοελλαδίτες τα Χριστούγεννα και την πρωτοχρονιά διαπιστώνουν οι τουριστικοί πράκτορες.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον πρόεδρο των Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας – Θράκης, Βύρωνα Θεολόγη, υπήρξε θετική «στροφή» στην εικόνα μιας σαιζόν που τα τελευταία χρόνια χαρακτηριζόταν από αρνητικούς δείκτες.
Ο κ. Θεολόγης διαπίστωσε ότι υπήρξε ανάκαμψη το 2017 έναντι του 2016.  «Κάτι άρχισε να κινείται, στοιχείο που είναι πάρα πολύ ενθαρρυντικό» υποστήριξε στο ρ/σ του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 FM».

Εκδρομές με πληρότητα 100%

Σύμφωνα με τον κ. Θεολόγη, φέτος οι ταξιδιώτες ήταν άτομα που έψαχναν «την εναλλακτική λύση, καθώς αυτό που θέλουν δεν είναι μόνον η τιμή». Το αεροπλάνο χρησιμοποιείτο, κυρίως για τη γρήγορη μετάβαση στον τουριστικό προορισμό, ενώ η επιστροφή οργανωνόταν ως επί το πλείστον με τουριστικά λεωφορεία. «Με το τουριστικό λεωφορείο «χορταίνει το μάτι», είναι γεμάτοι αναμνήσεις και εδώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι τα λεωφορεία είναι άριστα, πληρούν προδιαγραφές άνεσης και ασφάλειας» συμπλήρωσε.

Φέτος υπήρξε και μία πρωτοτυπία. Οι τουριστικοί πράκτορες εφήρμοσαν το σύστημα του early booking σε μειωμένες τιμές. Οι προπωλήσεις για τα Χριστούγεννα άρχισαν αμέσως μετά τις εκδρομές του Αγίου Δημητρίου.

Σημαντική αύξηση στις ναυλωμένες πτήσεις

Την ίδια ώρα, οι ναυλωμένες πτήσεις από το αεροδρόμιο Μακεδονία ήταν 42, έναντι 28-30 πέρυσι. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν και η κίνηση προς τις γειτονικές χώρες.
Ζήτηση υπήρξε και για την Τουρκία, καθώς για Κωνσταντινούπολη έφυγαν 10 λεωφορεία.

Νέες μέθοδοι πωλήσεων

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας – Θράκης, οι επιχειρήσεις τροποποίησαν τα τουριστικά πακέτα και τις μεθόδους πωλήσεων.
Οι πράκτορες επένδυσαν χρήματα από νωρίς. Αφού ναύλωσαν αεροσκάφη και έκλεισαν ξενοδοχεία, έφτιαξαν δελεαστικά πακέτα. Στόχος τους, υποστηρίζει ο κ. Θεολόγης ήταν να αποκτήσουν την εμπιστοσύνη στο τουριστικό γραφείο.

Κορυφαίος προορισμός η Βιέννη
Οι ταξιδιώτες κινήθηκαν μάλλον σε κλασικές επιλογές. Κορυφαίος προορισμός ήταν η Βιέννη, δεύτερη η Πράγα, ενώ πολλοί επέλεξαν τη Βουδαπέστη, τη Σόφια και τη Φιλιππούπολη.

Μεγάλος αριθμός κρατήσεων κατά την διάρκεια των Χριστουγέννων έγινε από ένα νέο επαναστατικό ηλεκτρονικό portal από τουριστικό γραφείο της Θεσσαλονίκης και είναι το www.flytrip.gr .
Αντίθετα, πόλεις όπως το Λονδίνο, το Παρίσι και η Ρώμη εξακολουθούν να είναι ακριβοί, οπότε δεν βρέθηκαν ψηλά στις προτιμήσεις.
source :ΘΕΜΑ


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Ταξίδια

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video