ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Philoxenia: Το μέλλον του τουριστικού rebranding

Διαφοροποίηση, εξειδίκευση, στοχευμένο content marketing και ανάδειξη βιωματικών εμπειριών.
Σε αυτό το τετράπτυχο εδράζονται τα διαφορετικά σημεία πάνω στα οποία πρέπει και μπορεί να εστιάσει ένας προορισμός, ώστε να αναδείξει μια ξεχωριστή τουριστική ταυτότητα.
Αυτή ήταν η κεντρική ιδέα πάνω στην οποία εστίασαν οι ομιλητές της πρώτης θεματικής ενότητας του Διεθνούς Συνεδρίου Τουρισμού [re]branding Destinations: Image Making, «Η ταυτότητα ενός τουριστικού προορισμού απαιτεί στρατηγική». Στην ενότητα αυτή συντονιστής ήταν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της tourism generis και ειδικός σύμβουλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, κ. Γιώργος Δρακόπουλος.
Στην έναρξη του συνεδρίου παρευρέθηκαν και χαιρέτισαν η υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά και η υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά.
Ξεκινώντας τη θεματική ενότητα ο δήμαρχος Θάσου, κ. Κώστας Χατζηεμμανουήλ, παράφρασε τον τίτλο, τονίζοντας πως η ταυτότητα ενός προορισμού απαιτεί ευελιξία και έμπνευση. Αναφερόμενος στη Θάσο σημείωσε πως είναι το βορειότερο νησί του Αιγαίου, διαθέτει 115 χλμ. ακτογραμμής, έναν υπέροχο ορεινό όγκο, ενώ η εύκολη πρόσβαση, μέσω της Εγνατίας Οδού, είναι σημαντικό πλεονέκτημα. Από τη Θάσο προέρχεται το 37% της πανελλήνιας παραγωγής μελιού, το νησί διαθέτει εξαιρετικό λάδι, υπηρεσίες για όλες τις προτιμήσεις και τα βαλάντια, ενώ αποτελεί το καλύτερο σχολείο για έναν νέο αρχαιολόγο, όπως τόνισε ο δήμαρχος. Για όλους αυτούς τους λόγους και πολλούς ακόμη,
900.000 επισκέπτες πέρασαν στη Θάσο από τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του κεντρικού λιμεναρχείου.
Κατά τον κ. Χατζηεμμανουήλ, στόχος πλέον είναι η βελτίωση των υποδομών του νησιού. Μάλιστα, ο ίδιος έκανε γνωστό πως έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες για τη δημιουργία υδατοδρομίου.
Την «σκυτάλη» πήρε η κ. Maria Grigoryeva, εμπειρογνώμονας διεθνών επικοινωνιών στην Αγία Πετρούπολη (Ρωσία), η οποία επισήμανε πως ο Ρώσος που ταξιδεύει στην Ελλάδα τις περισσότερες φορές επισκέπτεται τη χώρα μας πάνω από μία φορά. Η ίδια σημείωσε ότι χρειάζεται να στρέψουμε την προσοχή μας σε αυτό το πιστό κοινό με στοχευμένο marketing και διαφήμιση για εναλλακτικό τουρισμό. «Στην Ελλάδα ήρθαν πάνω από 850.000 Ρώσοι τουρίστες στο οκτάμηνο του 2016. Το 2014 είχανε αφιχθεί 1.165.000 Ρώσοι στη χώρα μας. Είναι δύσκολο να επιτευχθεί ξανά το νούμερο του 2014, αλλά φέτος, σε σχέση με το 2015 ο εισερχόμενος τουρισμός από την Ρωσία κινήθηκε σε σαφώς υψηλότερα επίπεδα», υπογράμμισε η κ. Grigoryeva.
Από την πλευρά του ο κ. Παντελής Αγγελίδης, Πρόεδρος της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας ΑΕ, αναφέρθηκε στην καινοτομία ως παράγοντα και πόλου ανάπτυξης του τουρισμού. Στο πλαίσιο αυτό, επισήμανε πως η Ζώνη Καινοτομίας προσελκύει επισκέπτες στην Θεσσαλονίκη, οι οποίοι έρχονται για να διευρευνήσουν συνεργασίες στο ερευνητικό επίπεδο, αξιοποιώντας και το υψηλά καταρτισμένο τοπικό επιστημονικό δυναμικό. Ωστόσο, αυτοί οι επισκέπτες επιθυμούν να γνωρίσουν και την περιοχή και για αυτό η Ζώνη Καινοτομίας συνεργάστηκε με το Δήμο Θεσσαλονίκης και την Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας, προκειμένου να δημιουργηθούν κατάλληλα εργαλεία, που θα προσκαλούν το παραπάνω κοινό να έρθει στην Θεσσαλονίκη και να γνωρίσει τους επιστήμονες που αριστεύουν σε πανεπιστήμια ή σε εταιρείες.
Τις βιωματικές τουριστικές εμπειρίες, οι οποίες προκύπτουν από το κρασί και τα μυστικά του, αποκάλυψε η κ. Σοφία Πέρπερα, διευθύντρια του γραφείου οίνου της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου στη Βόρεια Αμερική. Αναφερόμενη στα επιτεύγματα του ελληνικού κρασιού στις ΗΠΑ, η κ. Πέρπερα είπε πως η αναγνωρισιμότητα του έχει αυξηθεί σημαντικά, με αποτέλεσμα τα τελευταία χρόνια οι εξαγωγές του προς τη συγκεκριμένη αυτή χώρα να έχουν αυξηθεί σε αξία κατά 60%. «Η Ελλάδα θεωρείται το όνειρο των οινοχόων», επισήμανε η ίδια, υπογραμμίζοντας πως όταν βελτιώνεται η οινική εμπειρία, αναβαθμίζεται η γαστρονομική εμπειρία και εν τέλει η όλη τουριστική εμπειρία.
Στην δεύτερη θεματική ενότητα του Διεθνούς Συνεδρίου Τουρισμού[re]branding Destinations: Image Making, με τίτλο «Από τη χώρα στην τοποθεσία: σύνδεση και διαφορές», συντονιστής ήταν η δημοσιογράφος κ. Νικόλ Καζαντζίδου (ΑΠΕ-ΜΠΕ & Πρακτορείο FM 104,9).
Η ενότητα αυτή εστίασε στις προκλήσεις ενός αποτελεσματικού και διαφοροποιημένου branding, το οποίο για την περίπτωση της Ελλάδας προβλέπει την “στροφή” και σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού, σε σχέση με το μοντέλο του μαζικού τουρισμού και το all inclusive.
Στην παράμετρο αυτή επικέντρωσε η Dr. Heather Skinner, ειδική σύμβουλος τουρισμού για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα σχετικά με την τουριστική ανάπτυξη & το μάρκετινγκ προορισμών. Η Dr. Skinner σημείωσε πως αποτελεί πρόκληση για την Ελλάδα να ξεπεράσει σε κάποιο βαθμό το μοντέλο του μαζικού τουρισμού.
Τον παράγοντα των αεροπορικών υποδομών ως μέσου ανάπτυξης των προορισμών ανέλυσε ο κ. Γιώργος Βήλος, γενικός διευθυντής εμπορικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης της Fraport Greece. Ο κ. Βήλος τόνισε πως στόχος της Fraport Greece είναι η προβολή της Ελλάδας και των προορισμών, στους οποίους βρίσκονται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, τα οποία της έχουν παραχωρηθεί για μία χρονική περίοδο 40 ετών. Μάλιστα, χαρακτήρισε την Θεσσαλονίκη ως εφαλτήριο αυτής της προσπάθειας, καθώς στο αεροδρόμιο της πόλης θα δημιουργηθεί η τεχνική βάση, η οποία θα εξυπηρετεί και τα άλλα 13 αεροδρόμια.
Στο destination branding και στην ανακάλυψη της ταυτότητας ενός προορισμού αναφέρθηκαν οι κ.κ. Αντώνης Γιαννόπουλος, Υπεύθυνος Σπουδών BA/MA του τμήματος διοίκησης ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων του BCA και ιδρυτής-εκδότης του the voyager voice και Γιάννης Μιχαηλίδης, διευθυντής του Hospitality & Tourism Consulting.
Τέλος, στην προσπάθεια της Λάρισας να αναπτυχθεί ως τουριστικός προορισμός αναφέρθηκε ο κ. Τάσος Γούσιος, διευθυντής της Alpha Marketing Greece.
Χορηγοί στο συνέδριο της Philoxenia είναι η Μουζενίδης Τravel & Ellinair Group (φιλοξενία), το ΑCT-American College of Thessaloniki (coffee break), η Domotel (catering), η εταιρεία Transfer for All (μετακινήσεις).

πηγή: tornos news


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Ταξίδια

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video