ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

+29% οι αφίξεις στο τρίμηνο, Αθήνα και Θεσσαλονίκη "πρωταγωνιστούν" !!!


- Η Θεσσαλονίκη είναι η μόνη περιοχή με δείκτη ποιότητας κάτω από το 80% και υστερεί έναντι των ανταγωνιστικών της πόλεων. 
- H  Ελλάδα ήταν ο τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός μετά την Ισπανία και την Τουρκία στη γερμανική αγορά.
- Το πιο δημοφιλές είδος διακοπών ήταν το Sun and Beach


Αύξηση κατά 29% εμφανίζουν οι αφίξεις στο πρώτο τρίμηνο του 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία του Μηνιαίου Στατιστικού Δελτίου Απριλίου του SETE Intelligence, το οποίο ακόμη διαπιστώνει μια σειρά από θετικές εξελίξεις για τον ελληνικό Τουρισμό: 
- Στο τέλος του Μαρτίου στα κυριότερα αεροδρόμια της χώρας καταγράφηκαν περισσότερες από 810.000 διεθνείς αφίξεις, αύξηση κατά περίπου 180.000 ή 29% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014. 
Τόσο η Αθήνα όσο και η Θεσσαλονίκη ξεκίνησαν εντυπωσιακά με αυξήσεις 29,5% και 22,3% αντίστοιχα το πρώτο τρίμηνο του 2015 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014. Στην υπόλοιπη χώρα, τα νούμερα αφίξεων είναι μικρά για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων, αν και είναι ιδιαίτερα θετικό ότι παρατηρείται συνέχιση της τάσης επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου σε πολλά αεροδρόμια της χώρας. τις αεροπορικές αφίξεις πρώτου 3μήνου: αύξηση κατά 29,5% στην Αθήνα και 22,3% στην Θεσσαλονίκη 
- Το 2014 η μέση δαπάνη ανά ταξίδι αυξήθηκε στα €958, ενώ ο αριθμός ταξιδιών μειώθηκε οριακά. Ως αποτέλεσμα η συνολική δαπάνη αυξήθηκε 4,6%.
- Παράλληλα παρατηρείται –διαχρονικά- σημαντική αύξηση των ταξιδιών με δαπάνη άνω των €3.000. - Αν και οι Γερμανοί εξακολουθούν να κανονίζουν σε σημαντικό βαθμό τις διακοπές τους με πακέτα και ταξιδιωτικούς πράκτορες / tour operators, έχει αυξηθεί σημαντικά η χρήση του internet και των απευθείας κρατήσεων. 
- Το πιο δημοφιλές είδος διακοπών ήταν το Sun and Beach, ακολουθούμενο από τις κατηγορίες Resting και Nature holiday. Aυξητική τάση παρουσιάζουν οι διακοπές Sun and Beach, Nature holiday, Family holiday, Sightseeing holiday και Circular tour. Μείωση παρουσιάζουν οι τομείς Resting holiday, Adventure holiday, VFR και Ηealth holiday. 
- Για το 2015 προβλέπεται από τη Γερμανία να υπάρξει μικρή αύξηση εξερχόμενου τουρισμού και (κατά το χρόνο εκπόνησης της έρευνας) η Ελλάδα ήταν ο τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός μετά την Ισπανία και την Τουρκία. 
- Οι μακροχρόνιες τάσεις (2025) δείχνουν αύξηση των ηλικιωμένων ταξιδιωτών, ενώ ο συνολικός αριθμός ταξιδιωτών δεν αναμένεται να μεταβληθεί σημαντικά. Επίσης αναμένεται ότι σχεδόν το σύνολο των ταξιδιωτών θα χρησιμοποιούν το internet. 
- οι δείκτες ποιότητας των ελληνικών ξενοδοχείων παραμένουν υψηλότεροι από αυτούς των ανταγωνιστών, αλλά η διαφορά μειώνεται 
Ακόμη περιλαμβάνεταi μελέτη για την γερμανική αγορά, της ReiseAnalyse, τη μεγαλύτερη αγορά της Ελλάδας και μια από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως.  

Η "βαθμολογία" των ελληνικών ξενοδοχείων 

Στα γραφήματα που ακολουθούν αποτυπώνεται ο Γενικός Δείκτης Ικανοποίησης (GRI: Global Review Index) πελατών ξενοδοχείων. Τα στοιχεία στα οποία βασίζονται τα γραφήματα που ακολουθούν βασίζονται σε αξιολογήσεις από 21.586 πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και 157.028 πελάτες των ανταγωνιστικών προορισμών. 
Για το A’ τρίμηνο του 2015 ο δείκτης ικανοποίησης για την Ελλάδα κατά κατηγορία και κατά περιφέρεια βρίσκεται πάνω από το 80%. Στην υψηλότερη θέση ικανοποίησης βρίσκεται η Ήπειρος με ποσοστό 88,3% και ακολουθούν οι Κυκλάδες με ποσοστό 87,4%. 
Στο σύνολο της χώρας, ο δείκτης ικανοποίησης είναι υψηλότερος σε σύγκριση με αυτόν των ανταγωνιστικών προορισμών, παρ' όλα αυτά στο πρώτο τρίμηνο του 2015 σημειώνει μια πτώση κατά 0,5% σε σχέση με το 2014, ενώ για την ίδια περίοδο ο δείκτης των ανταγωνιστών παρουσιάζει αύξηση 0,67%. 
Σημαντική αύξηση κατά 1,33% παρουσίασε ο δείκτης Φαγητού-Ποτού στην Ελλάδα, ενώ μείωση παρουσίασαν οι δείκτες Σχέσης Ποιότητας Τιμής, Τοποθεσίας και Εξυπηρέτησης. 
Στους ανταγωνιστές, εντυπωσιακή αύξηση κατά 2,74% παρουσίασε ο δείκτης Σχέσης Ποιότητας Τιμής. 
Η Σαντορίνη και η Μύκονος υπερτερούν σημαντικά των ανταγωνιστικών τους προορισμών ενώ, σε μικρότερο βαθμό, το ίδιο ισχύει και για τους παραθεριστικούς προορισμούς σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους. 
Από την άλλη πλευρά η Αθήνα υστερεί έναντι της Κωνσταντινούπολης και της Βαρκελώνης ενώ υπερτερεί έναντι της Ρώμης. 
Η Θεσσαλονίκη είναι η μόνη περιοχή με δείκτη ποιότητας κάτω από το 80% και υστερεί έναντι των ανταγωνιστικών της πόλεων.  

Η έρευνα της ReiseAnalyse 
Η ενότητα αυτή βασίζεται στην παρουσίαση της ReiseAnalyse «Vacation trends 2025: Development of Tourism Demand in Germany» που έγινε στη διάρκεια της ΙΤΒ 2015. Η παρουσίαση βασίζεται σε μια αντιπροσωπευτική έρευνα του ταξιδιού διακοπών και της συμπεριφοράς των Γερμανών και των Γερμανόφωνων κατοίκων Γερμανίας όσον αφορά τις συμπεριφορές τους, τα κίνητρα και τα ενδιαφέροντά τους. 
Η έρευνα εξετάζει και αναλύει ταξίδια μακράς διάρκειας (5 ή περισσότερες ημέρες) και μικρής διάρκειας (2-4 ημέρες). 
Η συγκεκριμένη έρευνα διεξάγεται ετήσια από το 1970. Μέχρι το 2007 η έρευνα γινότανε μέσω προσωπικών συνεντεύξεων (face to face survey) ενώ από το 2007 η έρευνα υλοποιείται και με τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων (online survey). Τα βασικά χαρακτηριστικά της έρευνας είναι τα ακόλουθα: - Περίοδος κάλυψης: Μάιος- Νοέμβριος 2014 - Face to face survey: o Πληθυσμός κάλυψης 70.500.000 Γερμανοί/Γερμανόφωνοι κάτοικοι Γερμανίας, άνω των 14 ετών o Δείγμα:7.500 προσωπικές συνεντεύξεις στις κατοικίες των συμμετεχόντων. - Online survey: o Πληθυσμός κάλυψης 59.400.000 Γερμανοί/Γερμανόφωνοι κάτοικοι Γερμανίας, ηλικίας από 14 έως 70 χρονών o Δείγμα: 5.000 διαδικτυακές συνεντεύξεις.  
Συνολική Εικόνα 
Η πιο εντυπωσιακή εξέλιξη στην ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών το 2014 ήταν στις δαπάνες των διακοπών: η μέση δαπάνη ταξιδιού έφτασε τα € 958 € ανά άτομο και αποτελεί ένα νέο ρεκόρ καθώς το 2013 η μέση δαπάνη ήταν € 906. Επίσης, ενάντια στη μακροπρόθεσμη τάση προς συντομότερες διακοπές, η διάρκεια των διακοπών δεν μειώθηκε, αλλά παρέμεινε σταθερή σε 12,5 ημέρες. Σε ό,τι αφορά στα μεταφορικά μέσα, η χρήση του αεροπλάνου αυξήθηκε στο 39% (55 % στα ταξίδια εξωτερικού / 1% στα ταξίδια εξωτερικού). Το 46% ταξιδεύει με αυτοκίνητο (33% / 75%). Οσον αφορά τις διανυκτερεύσεις, το 48% προτιμάει τα ξενοδοχεία (56 % / 30%). 
Στα ταξίδια εσωτερικού οι Γερμανοί επιλέγουν τη διανυκτέρευση σε διαμερίσματα/σπίτια κατά 35% ενώ το ποσοστό αυτό είναι μόλις 20% στα ταξίδια εσωτερικού. Συγκρίνοντας τη μέση δαπάνη ανά ταξίδι στο εξωτερικό με τη μέση δαπάνη στο εσωτερικό, παρατηρούμε ότι η πρώτη είναι σχεδόν διπλάσια της δεύτερης ενώ και η διάρκεια παραμονής είναι μεγαλύτερη κατά 3 ημέρες (+30%) περίπου. Oι ταξιδιωτικές δαπάνες έφτασαν σε νέα επίπεδα ρεκόρ το 2014, € 87,1 δις. Οι δαπάνες για τα ταξίδια διακοπών μακράς διαρκείας (5+ ημέρες) αυξήθηκαν κατά 5% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και ανέρχονται στα € 67,3 δις. Επιπλέον, οι δαπάνες για τα ταξίδια διακοπών σύντομης διάρκειας (2 έως 4 ημέρες) ανέρχονται σε περίπου € 20 δις. Τόσο στα μακράς διαρκείας όσο και στα σύντομα ταξίδια παρατηρείται σημαντική αύξηση της δαπάνης ανά ταξίδι (+5,7% και + 2,8%). 
Άλλα βασικά στοιχεία παραμένουν αρκετά σταθερά και σε υψηλό επίπεδο: σχεδόν 55 εκ. ταξιδιώτες πραγματοποιήσαν πάνω από 70 εκ. ταξίδια μακράς διάρκειας το 2014, ενώ πραγματοποιήθηκαν σχεδόν 76 εκ. ταξίδια σύντομης διάρκειας από περισσότερους από περίπου 33 εκ. Ενδιαφέρον επίσης είναι ότι αν και η συνολική δαπάνη αυξήθηκε τόσο στα μακράς όσο και στα σύντομης διάρκειας ταξίδια, και μάλιστα περισσότερο στα πρώτα, έχουμε –οριακή- μείωση στα ταξίδια μακράς διαρκείας και –οριακή- αύξηση στα ταξίδια σύντομης διαρκείας. To 77% των Γερμανών πραγματοποιεί ταξίδια με διάρκεια μεγαλύτερη από 5 ημέρες. 
Μέσα σε μία δεκαετία παρατηρούνται κάποιες διαφορές σε ανθρώπους που πραγματοποιούν διακοπές με μέση διάρκεια πάνω από 5 ημέρες. 10% αυξήθηκαν αυτοί που πραγματοποιούν διακοπές με διάρκεια από 5 έως 8 ημέρες. Σταθερά στο 50% βρίσκονται αυτοί με διάρκεια διακοπών από 9 έως 15 ημέρες, ενώ συνολική μείωση 10% εμφανίζουν αυτοί που κάνουν διακοπές με διάρκεια μεγαλύτερης των 16 ημερών. Στα ταξίδια μακράς διάρκειας, η Ελλάδα βρίσκεται στην έβδομη θέση πάνω από την Ολλανδία, τη Πολωνία και τις ΗΠΑ με ποσοστό 2,9%. Τις τρεις πρώτες θέσεις καταλαμβάνουν η Ισπανία, η Ιταλία και η Τουρκία με ποσοστά 13,5%, 7,8% και 7% αντίστοιχα. Η Αυστρία βρίσκεται στη τέταρτη θέση με ποσοστό 4,9% και ακολουθούν η Γαλλία και η Κροατία με 3,4% και 3,3% αντίστοιχα. 
Με εξαίρεση την Τουρκία, όλες οι χώρες που είναι πιο δημοφιλείς από την Ελλάδα είναι προσβάσιμες με πτήσεις μικρότερης διάρκειας, καθώς και με αυτοκίνητο εντός 1 ημέρας. Στα ταξίδια μικρότερης διάρκειας η Αυστρία είναι στη πρώτη θέση με ποσοστό 3,6% και ακολουθούν η Γαλλία κα η Ολλανδία με 3% και 2,8% αντίστοιχα. Στη τέταρτη θέση είναι η Βρετανία με ποσοστό 2,1% ενώ οι υπόλοιπες χώρες έχουν ποσοστά μικρότερα του 2%. Όλες οι χώρες είναι προσβάσιμες με πτήσεις 2 ωρών και, με εξαίρεση την Βρετανία, εύκολα προσβάσιμες και με αυτοκίνητο. Για τη χρονική περίοδο 2002-2014, η Ελλάδα βρίσκεται υψηλότερα στη προτίμηση των Γερμανών σε σχέση με την Αίγυπτο. Με εξαίρεση την περίοδο 2009 – 2013 δεν διαφαίνεται να υπάρχει κάποια (αντίστροφη) σχέση στις ροές τουριστών προς Ελλάδα και Αίγυπτο. Επίσης, παρά την ανάκαμψη της Αιγύπτου το 2014, οι ροές προς Ελλάδα συνεχίστηκαν να αυξάνονται με εντονότερο ρυθμό.  
Είδος Διακοπών 
Το πιο δημοφιλές είδος των διακοπών το 2014 ήταν το Sun and Beach, ακολουθούμενο από τις κατηγορίες Resting και Nature holiday. Aυξητική τάση παρουσιάζουν οι διακοπές Sun and Beach, Nature holiday, Family holiday, Sightseeing holiday και Circular tour. Μείωση παρουσιάζουν οι τομείς Resting holiday, Adventure holiday, VFR και Ηealth holiday. Oι υπόλοιπες κατηγορίες παρέμειναν σταθερές. Στα σύντομα ταξίδια στην πρώτη θέση βρίσκεται η Βαυαρία, στη δεύτερη το Βερολίνο και στη τρίτη θέση το Nordrhein-Westfalen. Στα ταξίδια μεγαλύτερης διάρκειας στη πρώτη θέση είναι το Μeckelnburg-Vorpommen και στη τρίτη το Schleswig- Holstein. Αυτές οι δύο περιοχές απορροφούν και το 5% των ταξιδιών σύντομης διάρκειας με αποτέλεσμα να δέχονται περίπου 11% του εσωτερικού τουρισμού.  
Οργάνωση Ταξιδιού και Κρατήσεις Ταξιδιών με Διάρκεια 5+ Ημερών. 
Σε σχέση με το 2005 παρατηρούμε σημαντική μείωση στις κρατήσεις τουριστικών πακέτων, και αντίστοιχα αύξηση στις μεμονωμένες κρατήσεις σε εισιτήρια, καταλύματα κ.λπ. Παρ’ όλ’ αυτά, το τουριστικό πακέτο βρίσκεται ακόμα πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των Γερμανών. Στην ίδια χρονική περίοδο αλλάζει και ο τρόπος των κρατήσεων. Μειώνονται όσοι κάνουν κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου ή tour operator και αυξάνονται οι κρατήσεις μέσω internet ή απευθείας στα καταλύματα ή στις αεροπορικές (ή άλλες) εταιρείες.  
Χρήση Mobile Internet 
Το 45% χρησιμοποίει mobile internet στη διάρκεια των διακοπών – το % αγγίζει το 50% όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό. Από το διάγραμμα φαίνεται ότι η χρήση του mobile internet είναι αισθητά πιο αυξημένη στις μικρότερες ηλικίες καθώς και στα υψηλότερα εισοδήματα. Στην ίδια έρευνα διαπιστώθηκε ότι τον Ιανουάριο του 2015, 56% των Γερμανών χρησιμοποιεί το mobile internet, το ποσοστό αυτό είναι 4 φορές μεγαλύτερο, σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2011. Το 2014 το 53% χρησιμοποίησε mobile internet για πληροφορίες ή την οργάνωση του ταξιδιού πριν η κατά τη διάρκειά του, όταν το αντίστοιχο ποσοστό για το έτος 2012 ήταν 60%. Όπως φαίνεται και στο διάγραμμα, η χρήση του mobile internet για πληροφορίες ή κρατήσεις, είναι πιο έντονη πριν από κάποιο ταξίδι παρά κατά τη διάρκειά του. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση της χρήσης του mobile internet για άντληση πληροφοριών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Η χρήση του mobile internet γίνεται μέσω smartphone, tablet και computer.  
Ταξίδια Υψηλής Δαπάνης 
Ο αριθμός των ταξιδιωτών που ξοδεύει πολλά χρήματα (> € 3.000/άτομο, έναντι μέσης δαπάνης € 958) για τις διακοπές τους αυξάνεται συνεχώς, έχοντας διπλασιαστεί την τελευταία δεκαετία σε 2,4 εκ. ταξίδια το 2014. Αυτό αντιστοιχεί στο 3% του συνόλου των ταξιδιών. Οι σχετικές συνολικές δαπάνες αγγίζουν τα € 9,5 δις που αντιστοιχεί στο 14% του συνόλου.  
Πρόβλεψη για το 2015 
Σύμφωνα με την Resieanalysey, οι προοπτικές της γερμανικής αγοράς για το 2015 είναι θετικές. Κατά την έναρξη του χρόνου οι περισσότεροι άνθρωποι στη Γερμανία είναι ήδη σε «διάθεση διακοπών». Το 55% του πληθυσμού έχει συγκεκριμένα σχέδια ταξιδιού και μόνο το 11% είναι βέβαιοι ότι δεν θα πάνε διακοπές το 2015. Οι περισσότεροι προγραμματίζουν τα έξοδα των διακοπών τους στα ίδια επίπεδα με του προηγούμενου έτους, το 12% θέλουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε σχέση με το 2014 ενώ μόλις το 9% θέλουν να ξοδέψουν λιγότερα. Όλες οι προβλέψεις δείχνουν ότι θα υπάρξει μια μικρή αύξηση εξερχόμενου τουρισμού από τη Γερμανία σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Επίσης αισιόδοξα είναι τα στοιχεία συγκριτικά με τις αρχές του 2014. Τον Ιανουάριο του 2015, προβλέπεται μια βελτίωση (18%) όσον αφορά τις προσωπικές οικονομικές προσδοκίες των Γερμανών τους επόμενους 12 μήνες, ενώ μόλις το 10% πιστεύει ότι οικονομικά θα είναι χειρότερα. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν περιμένουν κάποια αλλαγή. Αν κοιτάξουμε τους μεγάλους ταξιδιωτικούς προορισμούς π.χ. Ασία και Βορειοδυτική Ευρώπη, έχουν αρκετές δυνατότητες απορρόφησης εξερχόμενου τουρισμού από τη Γερμανία. Η Μεσόγειος τείνει να παραμείνει σταθερή ως προορισμός. Για τα ταξίδια με διάρκεια πάνω από πέντε ημέρες, η Ισπανία παραμένει ο αδιαμφισβήτητος προορισμός με το σημερινό μερίδιο αγοράς να ανέρχεται στο 13%. Η Ιταλία και η Τουρκία ανταγωνίζονται για την τη δεύτερη θέση, η Αυστρία είναι στην τέταρτη θέση ενώ ο δυναμισμός της Κροατίας και της Ελλάδας μπορεί να εκτοπίσει τη Γαλλία από τη παρούσα πέμπτη θέση στην κατάταξη των ξένων προορισμών. Επισημαίνουμε ότι η έρευνα εκπονήθηκε μεταξύ Μαΐου και Νοεμβρίου 2014 και, συνεπώς, δεν λαμβάνει υπόψη το αρνητικό κλίμα των τελευταίων μηνών στην Γερμανική αγορά για την Ελλάδα.  
Προορισμοί Μεσογείου 
Ο παρακείμενος πίνακας αποτυπώνει το ενδιαφέρον των Γερμανών, τον Ιανουάριο του 2015, για τη πραγματοποίηση διακοπών στην περιοχή της Μεσογείου. Πρώτη βρίσκεται η Ισπανία με ποσοστό 44%, δεύτερη η Τουρκία με ποσοστό 31% και στη τρίτη θέση είναι η Ελλάδα με ποσοστό 24%. Ακολουθούν Πορτογαλία, Αίγυπτος και Τυνησία με αντίστοιχα ποσοστά 14%, 12% και 9%. 
Μερίδιο Αγοράς ανά Ηλικία 
Αναλύοντας το ηλικιακό προφίλ, παρουσιάζονται σημαντικές διαφοροποιήσεις ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα. Αύξηση θα παρουσιάσουνε οι ταξιδιώτες ηλικίας άνω των 60 χρόνων. Πιο συγκεκριμένα η ηλικιακή ομάδα 60-69 θα αυξήσει τα ταξίδια κατά 4% αντίστοιχα ενώ και η ηλικιακή ομάδα 70+ εκτιμάται ότι θα αυξήσει τα ταξίδια το εξωτερικό κατά 2%. Μείωση θα παρουσιάσουν οι υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες στα ταξίδια προς το εξωτερικό με πιο σημαντική τη μείωση της ομάδας 40-49 κατά 3% και της ομάδας 20-29 κατά 2%. Τα διαγράμματα επιβεβαιώνουν την αύξηση της ηλικίας του ταξιδιωτικού πληθυσμού έως το 2025 από τη Γερμανία.
Πρόβλεψη για το 2025
Στο βασικό σενάριο για το 2025, και σε σύγκριση με το 2013, προβλέπεται μείωση του εξερχόμενου τουρισμού κατά 2,6% και αύξηση του εσωτερικού τουρισμού της Γερμανίας κατά 1,5%.
Τα ταξίδια προς το εξωτερικό υπολογίζονται πως θα κυμανθούν από 43 έως 50 εκ. με μέση εκτίμηση 46 εκ., έναντι σχεδόν 49 εκ. το 2014, ενώ ο εσωτερικός τουρισμός θα κυμανθεί μεταξύ 20,6 και 25,4 εκ. ταξίδια με μέση εκτίμηση 23 εκ., έναντι 21,4 εκ. το 2014.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Ταξίδια

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video