Ξεκίνησε πριν από λίγες μέρες η on line διαφημιστική επικοινωνία της πρωτοβουλίας του Δήμου Θήρας «Σαντορίνη, προορισμός όλο τον χρόνο».
Η καμπάνια θα διαρκέσει 3 εβδομάδες και απευθύνεται σε χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ειδικότερα χώρες από τις οποίες έρχονται περισσότεροι ταξιδιώτες στην Ελλάδα όπως Μεγάλη Βρετανία, Ολλανδία, Γερμανία, Γαλλία, Αυστρία, Βέλγιο, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες κα.
Η καμπάνια έχει προγραμματιστεί στα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά sites – όπως tripadvisor, lonelyplanet, expedia, airbnb κα - των παραπάνω χωρών και προβάλλεται με banners και video banners. Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην ιστοσελίδα του National Geographic όπου: το banner εμφανίζεται τόσο στην κεντρική σελίδα (homepage) όσο και στα επιμέρους section του site όπως travel, photography, news, ROS (across the site) αλλά & στο Greece Guide, το video (Interstitials) εμφανίζεται σε όλα τα sections του site μπροστά από το περιεχόμενο (όταν ο user ανοίγει την σελίδα) και τα pre rolls εμφανίζονται πριν από την εμφάνιση κάποιου video.Ο αριθμός των επαφών (impressions) που αναμένεται να αποφέρει η καμπάνια υπολογίζεται στα 2,500,000 impressions.
Η υλοποίηση της καμπάνιας υποστηρίζεται οικονομικά από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου