ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

ΣΕΒ: Χειροτερεύει το οικονομικό κλίμα συνεχώς!!!


Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοινώθηκαν τον τελευταίο μήνα, επιταχύνθηκε η χειροτέρευση του οικονομικού κλίματος και αποδυναμώθηκε περαιτέρω η καταναλωτική εμπιστοσύνη, λόγω της εντεινόμενης αβεβαιότητας όσον αφορά στην ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων για την χρηματοδοτική στήριξη της χώρας. 
Η αβεβαιότητα αυτή επιτείνεται από την προσπάθεια να εξυπηρετηθούν οι διεθνείς υποχρεώσεις της χώρας αμιγώς με εγχώριους πόρους, μεταθέτοντας δαπάνες πλην μισθών και συντάξεων στο μέλλον, με δεδομένη την δυστοκία στην αύξηση των φορολογικών εσόδων, παρά τις ρυθμίσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών των φορολογουμένων που προσωρινά ενισχύουν τα έσοδα. 
Παρόλα αυτά, η πραγματική οικονομία στο πρώτο τρίμηνο του έτους τουλάχιστον, εξακολουθεί να σημειώνει αξιοσημείωτη δυναμική στη βάση της ανάκαμψης που ξεκίνησε το 2014. 
Αυτά τονίζονται μεταξύ άλλων στο μηνιαίο δελτίο οικονομικής δραστηριότητας του ΣΕΒ.
Συγκεκριμένα,
- Ενισχύεται η ανοδική τάση των εξαγωγών, οι οποίες, χωρίς τα πετρελαιοειδή, σημείωσαν άνοδο 14% το Α’ 3μηνο του 2015.
- Σταθερά θετική μεταβολή και με αυξανόμενο ρυθμό σημειώνουν οι επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό το τελευταίο 12μηνο.
- Η βιομηχανική παραγωγή αυξήθηκε το Α’ 3μηνο του 2015, κυρίως από τη μεταποίηση.
- Εντυπωσιακή άνοδο καταγράφεται στην τουριστική κίνηση το A’ 3μηνο του 2015, κυρίως από χώρες της ΕΕ εκτός της ζώνης του ευρώ.
- Ανακόπηκε η πτωτική πορεία της ιδιωτικής οικοδομικής δραστηριότητας τον Φεβρουάριο του 2015.
- Ο αριθμός των αυτοκινήτων που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά κινείται ανοδικά στο 4μηνο του 2015.
- Επιστρέφει σε θετικό πρόσημο τον Μάρτιο του 2015 η μεταβολή του όγκου των λιανικών πωλήσεων, έπειτα από την πτώση που σημειώθηκε τον Φεβρουάριο. Έτσι στο Α’ 3μηνο του 2015 ο όγκος των λιανικών πωλήσεων χωρίς τα καύσιμα αυξήθηκε κατά 1,5%.
Από την άλλη πλευρά,
- Υποχωρεί το Α’ 3μηνο του 2015 το ΑΕΠ σε σύγκριση με το Δ’ 3μηνο του 2014.
- Οριακή αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο 3μηνο του 2014.
- Ανακόπηκε τον Μάρτιο του 2015 η πτωτική πορεία της ανεργίας και διαμορφώθηκε σε 25,6% του εργατικού δυναμικού, όπως και τον Φεβρουάριο του 2015.
- Κάτω από τις 50 μονάδες (μείωση δραστηριότητας) για 9ο συνεχόμενο μήνα τον Μάιο του 2015 παραμένει ο δείκτης υπευθύνων προμηθειών στη μεταποίηση (PMI).
- Επιδεινώνεται εκ νέου το οικονομικό κλίμα τον Μάιο του 2015, σημειώνοντας τη χαμηλότερη επίδοση από τον Δεκέμβριο του 2013.
- Συνεχίζει να υποχωρεί και τον Μάιο του 2015 η καταναλωτική εμπιστοσύνη, έπειτα από την έντονη επιδείνωση του Απριλίου του 2015.
- Οι προσδοκίες των νοικοκυριών για την οικονομική τους κατάσταση χειροτερεύουν, όπως και οι εκτιμήσεις τους για την εξέλιξη της ανεργίας το επόμενο 12μηνο, με το ποσοστό αυτών που προβλέπουν αύξηση της ανεργίας να ανέρχεται στο 56% από 36% που ήταν τον Φεβρουάριο του 2015.
- Σταθερά αρνητική παραμένει τον Απρίλιο του 2015 η καθαρή ροή χρηματοδότησης προς επιχειρήσεις και νοικοκυριά, ενώ ταυτόχρονα ιδιαίτερα έντονη εξακολουθεί να είναι η εκροή καταθέσεων.
- Συνεχίζεται η υποχώρηση των τιμών, που ξεκίνησε από τις αρχές του 2013. Στο -2,1% τον Απρίλιο του 2015 ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Ταξίδια

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video