ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Η επόμενη τουριστική σεζόν μόνο ως κινούμενη άμμος μπορεί να χαρακτηριστεί, λέει...


...ο Αντώνης Καμπουράκης 

«Η επόμενη σεζόν μόνο ως κινούμενη άμμος μπορεί να χαρακτηριστεί. Μπορεί να υπάρξει για παράδειγμα, ενίσχυση της ροής Ρώσων τουριστών, που δεν θα πάνε στην Τουρκία, αλλά την ίδια στιγμή οι προκρατήσεις βρίσκονται σε αξιοσημείωτη πτώση». Αυτά αναφέρει, μεταξύ άλλων πολλών, σε συνέντευξή του προς τη «δημοκρατική», ο πρόεδρος της Ενώσεως Ξενοδόχων Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης, αναφερόμενος στις προοπτικές της επόμενης τουριστικής σεζόν, χωρίς να κρύβει τις ανησυχίες του. «Ανησυχώ, γιατί ο τουρισμός είναι πολύ ευαίσθητος και το κοκτέιλ που διαμορφώνεται είναι πραγματικά εκρηκτικό», αναφέρει χαρακτηριστικά, ενώ, δεν παραλείπει να τονίσει: «Παρατηρώ ένα κλίμα ευφορίας που δεν δικαιολογείται, κατά τη γνώμη μου. Ακόμα ανασαίνουμε με καλαμάκι, ενώ είμαστε κάτω από το νερό. Και κανείς δεν μπορεί να παραβλέπει ή να υποτιμά αυτό που βρίσκεται μπροστά μας, κι απαιτεί ουσιαστικές κι αποτελεσματικές κινήσεις και δράσεις».
Αναφερόμενος στο ενδεχόμενο επιμήκυνσης της τουριστικής σεζόν, ο κ. Αντ. Καμπουράκης, σχολιάζει: «Είναι μια πελώρια πρόκληση κι ένα μεγάλο στοίχημα. Κανείς δεν έχει κάποιο μαγικό κουμπί για να το πατήσει και να φέρει πελάτες εκτός σεζόν. Γι΄αυτό και είναι ένα μεγάλο ρίσκο… Θα πετύχει μόνο, αν εμείς το καταφέρουμε να πετύχει». Αναλυτικά η συνέντευξη του προέδρου της Ενωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ. Αντ. Καμπουράκη: 
• Έφτασε στο τέλος και η φετινή τουριστική σεζόν 2015. Ποιος είναι ο δικός σας απολογισμός; 
Κοιτάξτε… ο ροδιακός τουρισμός άντεξε, παρά τις δυσκολίες και τις μεγάλες προκλήσεις που υπήρχαν. Και οφείλω εδώ να αναγνωρίσω την τεράστια προσπάθεια που έκαναν όλοι οι συνάδελφοι, με την τιμολογιακή τους πολιτική, με τις προσφορές τους, με τις θυσίες τους, ώστε να μείνει όρθιος ο ροδιακός τουρισμός και να συνεχίσει να προσφέρει στην τοπική κοινωνία. Και ας τονιστεί αυτό, το πράξαμε με σοβαρότητα και με πατριωτική ευαισθησία. Παρατηρώ ωστόσο ένα κλίμα ευφορίας, που δεν δικαιολογείται, κατά τη γνώμη μου. Ακόμη ανασαίνουμε με το καλαμάκι, ενώ είμαστε κάτω από το νερό. Και κανείς δεν μπορεί να παραβλέπει ή να υποτιμά αυτό που βρίσκεται μπροστά μας, κι απαιτεί ουσιαστικές κι αποτελεσματικές κινήσεις και δράσεις. 
• Τι είναι αυτό που έρχεται κατά την άποψή σας; 
Πρώτα και κύρια έχουμε πλέον την ισλαμική τρομοκρατία μέσα στην Ευρώπη. Έχουμε μια γενικότερη ένταση στην ευρύτερη περιοχή μας. Ξέρετε πόσο ευαίσθητος είναι ο τουρισμός σε τέτοιου τύπου κραδασμούς. Μετά έχουμε το προσφυγικό. 
Πού θα οδηγηθεί όλο αυτό το κύμα απόγνωσης κι απελπισίας; Κι εδώ πρέπει να δούμε πώς θα γίνει μια αποτελεσματική διαχείριση, ώστε να μην ξεφύγει το πρόβλημα κι απλωθεί σε όλα τα νησιά μας. Έχουμε επίσης το σοκ στον ΦΠΑ, που ακόμη δεν μπορούμε να υπολογίσουμε πόσο θα επηρεάσει την τουριστική ανταγωνιστικότητά μας. Όλα αυτά απαιτούν εγρήγορση κι αντιμετώπιση. Ο εφησυχασμός είναι ο χειρότερος σύμβουλος, αυτή την ώρα. 
• Ανησυχείτε πως όλα αυτά θα μας επηρεάσουν αρνητικά στην επόμενη σεζόν; 
Ανησυχώ, γιατί όπως είπα ο τουρισμός είναι πολύ ευαίσθητος και το κοκτέιλ που διαμορφώνεται είναι πραγματικά «εκρηκτικό». Η επόμενη σεζόν μόνον ως κινούμενη άμμος μπορεί να χαρακτηριστεί. Μπορεί να υπάρξει, για παράδειγμα, ενίσχυση της ροής Ρώσων τουριστών, που δεν θα πάνε στην Τουρκία, αλλά την ίδια στιγμή οι προκρατήσεις συνολικά βρίσκονται σε αξιοσημείωτη πτώση. Αυτό αντανακλά την αβεβαιότητα που υπάρχει και οφείλουμε να είμαστε διαρκώς σε «αυξημένη επιφυλακή», αναπροσαρμόζοντας διαρκώς τις δράσεις μας, με βάση τις εξελίξεις. 
• Πώς μπορεί κατά τη γνώμη σας να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά αυτό το «κοκτέιλ» – όπως είπατε – των προκλήσεων; 
Έκτακτες συνθήκες, σημαίνει έκτακτες αποφάσεις. 
Δεν μπορούμε να πηγαίνουμε άλλο με τον τουρισμό «στον αυτόματο». Χρειάζεται λεπτομερές σχέδιο, στοχευμένες κινήσεις, τομές ακριβείας. Ειδικότερα για το νησί μας και για τις επιχειρήσεις μας θα πρέπει πάση θυσία να εξευρεθούν ισοδύναμα, έναντι των αρνητικών επιπτώσεων, από το σοκ του ΦΠΑ. Και του πρώην μειωμένου και του τουριστικού. Κι εμείς, προς αυτή την κατεύθυνση, θα είμαστε σε θέση πολύ σύντομα και μετά από εμπεριστατωμένη μελέτη, να προτείνουμε συγκεκριμένη και ρεαλιστική λίστα ισοδυνάμων. Αλλιώς θα αναζητούμε μόνον τσιρότα χανζαπλάστ, για «φυματίωση….» 
• Σε αυτό τον έκτακτο σχεδιασμό εντάσσεται και η δημιουργία νέας εταιρείας, για την προβολή του ροδιακού τουρισμού; 
Σε αυτές τις δραματικές συνθήκες έχει πολύ μεγάλη σημασία η αποτελεσματικότητα των πόρων, που κατευθύνονται για την προβολή του νησιού μας, και η ανταποδοτικότητά τους. Ο τουρισμός λειτουργεί προς όφελος όλων μας, γιατί είναι αυτός που δημιουργεί για το νησί μας εισοδήματα, δημιουργεί δουλειές, κρατάει όρθια την τοπική οικονομία και εργασία. Θα έπρεπε λοιπόν να υπάρχει και ενίσχυση των πόρων της προβολής. 
Από 1.300.000 ευρώ για 1.200.000 αφίξεις, καταντήσαμε σε 680.000 ευρώ για 2.500.000 ετήσιες αφίξεις. 
«Το πνεύμα θέλει, αλλά το σώμα αδυνατεί». 
Εμείς ως Ένωση κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε για τον ΠΡΟΤΟΥΡ. 
Πρώτα απ’ όλα τον αγαπήσαμε. 
Πολύ. 
Τον σεβαστήκαμε. 
Τον τιμήσαμε αδιάλειπτα και ανελλιπώς. 
Ενισχύσαμε το ανθρώπινο δυναμικό του, με εμβληματικά έμπειρα στελέχη της τουριστικής αγοράς. Με όραμα, με επάρκεια, με αναγνωρισμένες ικανότητες. 
Για το στρατηγικό σχέδιο δράσης της επόμενης πενταετίας και πέρα. Αναθέσαμε σε γνωστή εταιρεία ορκωτών λογιστών τον κρυστάλλινο έλεγχο των οικονομικών του Οργανισμού, όπως επιτάσσει ο πάρεδρος και το ελεγκτικό. Και ταυτόχρονα σε δύο δικηγορικά γραφεία τη σύνταξη νέου καταστατικού, σύγχρονου και λειτουργικού. Αναθέσαμε σε έγκριτη εταιρεία λογιστών την σύνταξη και εφαρμογή κανονισμού διοικητικής και οικονομικής λειτουργίας. 
Με μεγάλα δικά μας έξοδα. 
Και ας μην παραβλέπουμε, πως πολυετώς και αδιάλειπτα συνεισφέρουμε τα μέγιστα με αναρίθμητες φιλοξενίες, με προσφορές και χορηγίες, με αεροπορικά εισιτήρια σε δημοσιογραφικά ταξίδια προβολής και δημοσίων σχέσεων. 
Αποκατάστασης της εικόνας μας, όταν αυτή πλήττεται και απειλείται. 
Με γεύματα, με δείπνα, με συνέδρια, με ημερίδες και εσπερίδες. Με λόμπιγκ και με εμβληματική συμμετοχή, όπου και όποτε απαιτείται, εθνικά και κυρίως διεθνώς. Με μελέτες, με κοστοβόρες επιστημονικές συνεργασίες και συνέργειες. Με διεθνείς παρουσίες, οι οποίες εδράζονται και σε δικές μας γνωριμίες, σχέσεις και ικανότητες. Δεν μπορούμε όμως εμείς να υποκαταστήσουμε το ρόλο του Δήμου στη χρηματοδότηση. Ούτε μπορούμε να αφήσουμε το νησί μας χωρίς προβολή, όταν από εκεί εξαρτάται το ψωμί όλων μας. Ούτε μπορούμε να παρουσιαζόμαστε σαν την πηγή που θα καλύψει οικονομικά, όλες τις ανάγκες. Έχουμε όρια, τα οποία έχουμε προ πολλού ξεπεράσει. 
• Η συζήτηση περί επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου έχει οδηγήσει και στα πρώτα δειλά βήματα χειμερινού τουρισμού. Έχουν βγει κάποια πρώτα συμπεράσματα; 
Είναι μια πελώρια πρόκληση κι ένα μεγάλο στοίχημα. 
Κανείς δεν έχει κάποιο μαγικό κουμπί, για να το πατήσει και να φέρει πελάτες εκτός σεζόν. Γι αυτό και είναι ένα μεγάλο ρίσκο. Έχει απώλειες τα πρώτα χρόνια, που θα αποφασίσει κάποιος να μπει στη διεκδίκηση πελατών χειμερινού τουρισμού, και θα πρέπει να το δει ως επένδυση που θα αποδώσει, σε μεσομακροπρόθεσμη βάση. Θέλει μεγάλη επιμονή και μεγάλη υπομονή, για να κερδηθεί αυτό το στοίχημα. 
Έχει σαφέστατο οικονομικό κόστος, έχει λειτουργική ζημία αρχικά, έχει μεγάλη θυσία στην έναρξή του, αλλά έχει και αξιοσημείωτο μετρήσιμο όφελος, όταν και αν τελικά επιτύχει. 
Είναι μια μεγάλη προοπτική, η οποία θα επιτύχει μόνον αν εμείς το αξίζουμε. 
Θα πετύχει μόνον, αν εμείς το καταφέρουμε να πετύχει. Και αυτό δεν θα γίνει ούτε με φθόνο, ούτε με μίσος, ούτε με ζήλια. Θα γίνει με ευγενή άμιλλα, με συναγωνισμό, με επίμονη προσπάθεια συμμετεχόντων, με μελετημένο και κοστολογημένο, καλό σχέδιο. Χωρίς αποκλεισμούς μεν, αλλά άνευ απλόχερης μοιρασιάς κερδών, σε απρόθυμους απόντες. Και είναι σαφές ότι όποιος απουσιάζει από την επένδυση, από την ανάληψη του κινδύνου, αυτός θα αποκλεισθεί και από τα οφέλη της επιτυχίας. 
Αυτό είναι αυτονόητο. Μερίδιο θα πάρουν μόνο οι συμμέτοχοι στην ζημιά. 
Όποιοι και όσοι συμπράξουν. Και οι επαγγελματίες και οι συνεργάτες και οι προμηθευτές, και οι εργαζόμενοι. Με τη δική τους ευθύνη, με το δικό τους κόστος, με τη θυσία τους. Με τον κίνδυνο και με τη σοβαρότητά τους. Όλοι αυτοί μαζί. 
• Μέσα σε αυτόν τον κυκεώνα των προβλημάτων υπάρχει και το θέμα των δανείων των ξενοδοχείων. 
Οι αποφάσεις που ελήφθησαν θα φέρουν αλλαγές και σε ποια κατεύθυνση; Είμαι από αυτούς που από καιρό χτύπησα το «καμπανάκι» για τον αφελληνισμό των ξενοδοχείων. Πιστεύω λοιπόν πως αυτά που αποφασίστηκαν ανοίγουν την «κερκόπορτα». Κι αυτό που σας λέω δεν είναι συντεχνιακό. Είναι θέμα όλης της κοινωνίας. Διότι ελληνικός τουρισμός σημαίνει ελληνικό ξενοδοχείο. Και ελληνικό ξενοδοχείο σημαίνει Έλληνες εργαζόμενοι, κι σε τοπικό επίπεδο σημαίνει τοπική σύμβαση εργασίας, για να μείνουν όρθια και τα ξενοδοχεία και η κοινωνία. Αυτό είναι το διακύβευμα. Αυτό εμείς και το λέμε και το πράττουμε. Και το τιμούμε. Με κάθε κόστος. Ακόμη και στις σημερινές τραγικές συνθήκες, της κρίσης. 
• Μια και αναφέρεστε στην κοινωνία, ήδη ο ροδιακός λαός είναι στα όριά του. Πονάει πραγματικά… 
Το ξέρουμε, το νιώθουμε, το ζούμε. Γι αυτό και στρατηγική επιλογή μας είναι το «πατριωτικό επιχειρείν». Επιχειρώ, προσπαθώ, θέλω να κρατήσω όρθια και υγιή την επιχείρησή μου, όχι μόνο για τον εαυτό μου, αλλά και για το διπλανό μου. Αντιλαμβανόμαστε αυτή την ευθύνη, προωθούμε διαρκώς δράσεις, προκειμένου να ανταποκριθούμε στην επιτακτική ανάγκη για αλληλεγγύη. Και θέλω να σας πω ότι είμαστε δεσμευμένοι απέναντι στη ροδιακή κοινωνία, να διευρύνουμε διαρκώς τη βεντάλια των δράσεών μας, για να στηρίζουμε όσο το δυνατόν περισσότερους από τους συμπολίτες μας, που βρίσκονται σήμερα σε ανάγκη, και που αξίζουν τη στήριξή μας. Πηγή:www.dimokratiki.gr


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Ταξίδια

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video