...από τον επικεφαλής της INOVA Hospitallity Andreas Birner
- Δείτε εδώ την παρουσίαση
Τα θετικά μηνύματα της παρουσίασης του κ. Birner, συνοψίζονται στα εξής:
- Τα οικονομικά αποτελέσματα από την επέκταση της περιόδου είναι πολύ θετικά για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
- Υπάρχει λανθασμένη εικόνα για τον πελάτη της "χαμηλής περιόδου, ο οποίος δεν είναι καθόλου "φθηνός". Αντιθέτως, είναι πολύ καλός πελάτης.
- Οι μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες μπορούν να δημιουργήσουν προϊόντα και να εκμεταλλευτούν την προσφορά πολλών και φθηνών θέσεων στις πτήσεις.
Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία!!!
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου