ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Oι πέντε κορυφαίες στρατηγικές διαχείρισης τζίρου για τα ξενοδοχεία

- «Πηγή» έμπνευσης οι αεροπορικές εταιρίες 

Παρά το γεγονός ότι πολλά ξενοδοχεία διαμορφώνουν τις βασικές στρατηγικές διαχείρισης του τζίρου τους, σύμφωνα με τα πρότυπα ζήτησης που προκύπτουν από την εποχή ή με βάση τη διοργάνωση ειδικών εκδηλώσεων, κ.ά., η αεροπορική βιομηχανία αποτελεί αξιόλογη «πηγή» έμπνευσης.
Το toρ 5 των στρατηγικών αυτών, έχει ως εξής:
- Επιβολή τέλους για συγκεκριμένα δωμάτια 
- Early check-in και late check-out με επιπλέον χρέωση 
- Βελτίωση των επιλογών Τροφίμων & Ποτών 
- Ακύρωση εντός 24 ωρών 
- Ειδικές τιμές σε περίπτωση προ-πληρωμένης ακύρωσης

Επιβολή τέλους για συγκεκριμένα δωμάτια 
Αν και η πιο κοινή στρατηγική που ακολουθούν τα ξενοδοχεία αναφορικά με τη διαμόρφωση των τιμών των δωματίων τους είναι με βάση τον τύπο ή τη θέα που προσφέρουν (π.χ. αν βλέπουν στον κήπο), η αλήθεια είναι ότι πολλά ξενοδοχεία ομαδοποιούν διαφορετικά δωμάτια στην ίδια κατηγορία. Οι αεροπορικές εταιρίες από την άλλη χρεώνουν επιπλέον για καθίσματα στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου ή πλησιέστερα προς την έξοδο. Ομοίως, τα ξενοδοχεία θα μπορούσαν να χρεώνουν μια λογική αμοιβή για δωμάτια σε συγκεκριμένους τομείς. 

Early check-in και late check-out με επιπλέον χρέωση 
Τα περισσότερα ξενοδοχεία προσφέρουν νωρίς check-in και αργά check-out μόνο κατόπιν αιτήματος, ενώ θα μπορούσαν να εμπορεύονται τη συγκεκριμένη επιλογή, ικανοποιώντας τις ανάγκες των επισκεπτών τους. Φυσικά, για να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο, απαιτείται οργάνωση και συντονισμός με την υπηρεσία δωματίων και το συνεργείο καθαρισμού. 

Βελτίωση των επιλογών Τροφίμων & Ποτών 
Είναι γεγονός ότι, τα καλύτερα και πιο γνωστά εμπορικά σήματα κερδίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτό, αρκετές αεροπορικές εταιρίες για παράδειγμα προσφέρουν υπηρεσία καφέ Starbucks, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις στους επιβάτες τους. Έτσι, και τα ξενοδοχεία θα μπορούσαν να τοποθετήσουν ένα μίνι μπαρ με γνωστά προϊόντα, βελτιώνοντας τον τομέα των τροφίμων και ποτών και, παράλληλα, προσφέροντας μία συνολικά αναβαθμισμένη εμπειρία στους επισκέπτες τους. 

Ακύρωση εντός 24 ωρών 
Μία τακτική που ακολουθούν αρκετές αεροπορικές εταιρίες είναι η δυνατότητα ακύρωσης πτήσης εντός 24 ωρών, υπό την προϋπόθεση ότι πρόκειται για πτήση, η οποία τοποθετείται σε βάθος χρόνου. Την τακτική αυτή θα μπορούσαν να υιοθετήσουν και οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αφού, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες της φιλοξενίας, εξαλείφοντας τους αυστηρούς κανόνες, κερδίζουν την προτίμηση και την εμπιστοσύνη των πελατών. 

Ειδικές τιμές σε περίπτωση προ-πληρωμένης ακύρωσης
Σε περίπτωση ακύρωσης προ-πληρωμένων υπηρεσιών, οι αεροπορικές εταιρίες επιτρέπουν στον πελάτη να λαμβάνει μερική πίστωση για χρήση σε μια μελλοντική πτήση. Τη στρατηγική αυτή θα πρέπει να εφαρμόζουν και τα ξενοδοχεία, αποδεικνύοντας στους πελάτες τους το ενδιαφέρον τους.
 


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Ταξίδια

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video