ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Παράταση για το σήμα των τουριστικών λεωφορείων


Η Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού ως ο αποκλειστικός και πανελλήνιος φορέας διάθεσης του Ηλεκτρονικά Αναγνώσιμου Σήματος των Τουριστικών Λεωφορείων Δ.Χ. (ΗΑΣ) ενημερώνει ότι σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. Γ456/οικ.75721/5488/15 (ΦΕΚ2750-17/12/15) απόφαση του Υφυπουργού Μεταφορών κ. Σγουρίδη, η νέα καταληκτική ημερομηνία προμήθειας του Ηλεκτρονικού Σήματος είναι η 30/6/2016. 
Όπως η απόφαση προβλέπει «..Μετά την προαναφερθείσα καταληκτική ημερομηνία (ήτοι από 1−7−2016), εφόσον διαπιστωθεί από Φορέα Ελέγχου μη ύπαρξη ή αλλοίωση του ηλεκτρονικά αναγνώσιμου σήματος, τότε, πέραν άλλων διοικητικών κυρώσεων, επιβάλλεται πρόστιμο 500 ευρώ και αφαιρούνται τα στοιχεία κυκλοφορίας του τουριστικού λεωφορείου (άδεια κυκλοφορίας και κρατικές πινακίδες) τα οποία διαβιβάζονται στην αρμόδια Περιφερειακή Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της έδρας του λεωφορείου…
Η ύπαρξη ηλεκτρονικά αναγνώσιμου σήματος σε ισχύ, θα αποτελεί προϋπόθεση για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ελέγχου των τουριστικών λεωφορείων από τα Κ.Τ.Ε.Ο., μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας χορήγησής του, ήτοι από 1−7−2016» 
Παράλληλα, σε απάντηση φημών και λοιπών δηλώσεων οργανισμών που καμία σχέση δεν έχουν τόσο με τον τουριστικό κλάδο, όσο και συγκεκριμένα με αυτόν των τουριστικών λεωφορείων και προς αποκατάσταση της αλήθειας η ΓΕΠΟΕΤ επιθυμεί υπεύθυνα να ενημερώσει τους ιδιοκτήτες τουριστικών γραφείων και τουριστικών λεωφορείων και τον Τύπο για τα ακόλουθα: 
Α) Η διάθεση του Ηλεκτρονικά Αναγνώσιμου Σήματος έχει ανατεθεί στη ΓΕΠΟΕΤ με σειρά νόμων και συνοδών υπουργικών αποφάσεων, οι οποίες παρατίθενται αναλυτικά στον ιστότοπο της Ομοσπονδίας www.gepoet.gr και είναι διαθέσιμες και προσβάσιμες από όλους, αποτελούν δε νόμο του Κράτους ήδη από το 2012 (Νόμος 4070/2012). 
Β) Η καθιέρωση του Ηλεκτρονικά Αναγνώσιμου Σήματος επέχει θέση απογραφής των νομίμων τουριστικών λεωφορείων που κυκλοφορούν στη χώρα την οποία το Υπουργείο Μεταφορών ανέθεσε στη ΓΕΠΟΕΤ καθώς το ίδιο αδυνατούσε να την πραγματοποιήσει. 
Σχετική απογραφή και δημιουργία μητρώου έχει πραγματοποιηθεί για τα φορτηγά και τα ταξί, ουδέποτε όμως έγινε για τα τουριστικά λεωφορεία, όπου επί σειρά ετών υπήρξαν ανεξέλεγκτες καταστάσεις. 
Ως εκ τούτου πρόθεση της ΓΕΠΟΕΤ και της Πολιτείας είναι Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ.
Γ) Οι υπουργικές αποφάσεις που συνοδεύουν την καθιέρωση του ΗΑΣ προβλέπουν συγκεκριμένα τεχνολογικά μέσα ελέγχου, τα οποία διατίθενται στις Δημόσιες Αρχές και τα ΚΤΕΟ όλης της χώρας, όπως η νομοθεσία υποχρεώνει. 
Η σχετική διαδικασία έχει ήδη ξεκινήσει με τις Περιφέρειες όλης της χώρας και η τεχνολογία που εφαρμόζεται είναι η πλέον έγκυρη παγκοσμίως. Κάθε αντίθετη πληροφόρηση διακινείται από σκοτεινά κέντρα που με κάθε μέσο επιβουλεύονται την ακύρωση του σήματος, προκειμένου ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ της χώρας, εξυπηρετώντας ενδεχομένως συμφέροντα. 
Ως εκ τούτου οποιαδήποτε πρόθεση εκ των υστέρων αλλοίωσης των όρων και των προϋποθέσεων διάθεσης του Ηλεκτρονικά Αναγνώσιμου Σήματος κρίνεται εκ του πονηρού και εκ του περισσού, μας βρίσκει δε ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥΣ.
Τέλος σε απάντηση του από 17-12-2015 Δελτίο Τύπου της ΟΦΑΕ (Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος) στο οποίο ο οργανισμός αυτοαποκαλείται «εκπρόσωπος των αυτοκινητιστών ιδιοκτητών φορτηγών και τουριστικών λεωφορείων», η ΓΕΠΟΕΤ απαντά ότι οι ξένοι τουρίστες, μαθητές, εκδρομείς και εργαζόμενοι που μεταφέρονται με τα τουριστικά λεωφορεία είναι επιβάτες και όχι εμπορεύματα. > > Καλό θα ήταν η ΟΦΑΕ να κοιτάξει να βάλει σε τάξη τον δικό της κλάδο των φορτηγών – την οποία ούτε καν εμπιστεύτηκε η Πολιτεία να αποτελεί τον φορέα χορήγησης του ηλεκτρονικά αναγνώσιμου σήματος του δικού της κλάδου – και να αφήσει τον τουρισμό από τον οποίο απέχει έτη φωτός στους επαγγελματίες. 
Η προσάρτηση δε μεμονωμένου αυτοαποκαλούμενου «εκπροσώπου» των τουριστικών λεωφορείων της Βορείου Ελλάδος – ο οποίος αμφιβάλλουμε αν εκπροσωπεί κάποιον άλλο πέρα από τον εαυτό του, ούτε καν το περιορισμένης εμβέλειας σωματείο του, αναζητώντας επί σειρά ετών ρόλους και καρέκλες – σε καμία περίπτωση δεν δίνει τη νομιμοποίηση στην ΟΦΑΕ να μιλά εκ μέρους του κλάδου των τουριστικών λεωφορείων. 
Τέλος καλούμε την Πολιτεία να είναι προσεκτική στις επαφές της, από τη στιγμή μάλιστα που και γνωρίζει ποιος αντιπροσωπεύει τον κλάδο και στενή συνεργασία μαζί της υφίσταται.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Ταξίδια

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video