Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε το ταξίδι εξοικείωσης έξι Ιταλών travel bloggers, που πραγματοποιήθηκε στην Κρήτη από τις 13 έως τις 17 Μαΐου 2015, με τίτλο #CretaSegreta και διοργανώθηκε από το Γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας, σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία AEGEAN AIRLINES και το Ιταλικό διαδικτυακό κανάλι Volagratis.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη χώρα μας, οι Ιταλοί travel bloggers είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τις ομορφιές του νησιού: ξεναγήθηκαν στην πόλη των Χανίων, μαγεύτηκαν από την παραλία της Ελαφονήσου, ανακάλυψαν παραδοσιακά χωριά της Κρήτης, όπως το Κράσι και το Αβδού, επισκέφτηκαν τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού και το Σπήλαιο Δικταίον ΄Αντρον, ξεναγήθηκαν στο νησί της Σπιναλόγκα και «έζησαν» μέσα από αφηγήσεις την ιστορία των κατοίκων του, διδάχτηκαν τη μέθοδο παραγωγής τοπικού λαδιού κατά την ξενάγησή τους σε ελαιοτριβείο της περιοχής, γεύτηκαν τα τοπικά παραδοσιακά πιάτα και, φυσικά, απήλαυσαν και τη νυχτερινή ζωή του Αγ. Νικολάου.
Επίσης, στους Iταλούς travel bloggers δόθηκε η ευκαιρία να απολαύσουν τις υπηρεσίες της Ελληνικής αεροπορικής εταιρείας AEGEAN AIRLINES και τη φιλόξενη ατμόσφαιρα της πτήσης τους. «Οι Ιταλοί travel bloggers έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις από τη φιλοξενία και τις υπηρεσίες που τους παρασχέθηκαν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους στην Κρήτη. Πιστεύουμε ότι η μεγάλη αξία της δράσης έχει αρχίσει ήδη να διαφαίνεται από τις αναρτήσεις φωτογραφιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα οποία δραστηριοποιούνται οι bloggers και τις δημοσιεύσεις στα blogs τους, ενόψει της έναρξης της τουριστικής περιόδου» τονίζει η Κυριακή Μπουλασίδου, Προϊσταμένη του Γραφείου ΕΟΤ Ιταλίας.
Το Γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας ευχαριστεί θερμά το Σύνδεσμο Τουριστικών Γραφείων Κρήτης, που διέθεσε πούλμαν με wi-fi για τις μετακινήσεις της αποστολής στην Κρήτη καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού μας, το Δήμο Χερσονήσου, το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Αγ. Νικολάου, τα ξενοδοχεία που μας φιλοξένησαν, καθώς και όλους τους ιδιώτες που συνέβαλαν στην επιτυχημένη διοργάνωση του ανωτέρω ταξιδιού, προκειμένου να προβληθεί με τον καλύτερο τρόπο το τουριστικό προϊόν της χώρας μας στην Ιταλική Τουριστική αγορά.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου