- Κατακόρυφη αύξηση της αξίας του εμπορικού σήματος της TUI
Την μεγαλύτερη αύξηση σημείωσε η αξία του εμπορικού σήματος του ομίλου TUI, μεταξύ των εταιριών που περιλαμβάνονται σε μελέτη που διεξήχθη απο την Interbrand και αφορά την κατάταξη των πιο πολύτιμων εμπορικών σημάτων στην Γερμανία.
Η αξία του εμπορικού σήματος της TUI αυξήθηκε κατά 43% και ανήλθε σε €1,4 δις, ανεβαίνοντας 6 θέσεις και καταλαμβάνοντας την 24η μεταξύ όλων των γερμανικών εταιρειών.
Τον περασμένο μήνα ο όμιλος προανήγγειλε την εισαγωγή του εμπορικού του σήματος και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές όπου θα πάρει την θέση άλλων brands που ανήκουν στην ΤUI.
Οι αλλαγές θα ξεκινήσουν πριν το τέλος του χρόνου στην Ολλανδία ενώ στην Αγγλία η αντικατάσταση των σημάτων της Thomson, της First Choice και άλλων brands της ΤUI θα πραγματοποιηθεί μέσα σε 2-3 χρόνια…
“Τα αποτελέσματα της μελέτης που πραγματοποίησε η Interbrand μας έδειξαν ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο καθώς οι δραστηριότητες μας επικεντρώνονται στo brand της TUI” δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ του ομίλου της TUI κ.Erik Friemuth.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου