ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Αυτές είναι οι επιλογές των ξένων για τους ελληνικούς προορισμούς


Με την Ελλάδα να παραμένει μεταξύ των κορυφαίων επιλογών για πολλούς από τους ξένους τουρίστες, σύμφωνα με προηγούμενη έρευνα της trivago, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έγκειται στις περιοχές της Ελλάδας για τις οποίες παρουσιάζει προτίμηση κάθε λαός.  
Η www.trivago.gr πραγματοποίησε έρευνα και σας παρουσιάζει τα στοιχεία σχετικά με τις ελληνικές περιοχές για τις οποίες δείχνει τη μεγαλύτερη προτίμηση κάθε λαός, καθώς και τις μετατοπίσεις ενδιαφέροντος που ανά περιπτώσεις παρουσιάστηκαν.
Αυξημένο κατά 17,5 τοις εκατό φαίνεται να είναι το γενικότερο ενδιαφέρον των Γερμανών για την Ελλάδα φέτος το καλοκαίρι, σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Οι προτιμήσεις τους, ωστόσο, φαίνεται να διαφοροποιούνται συγκριτικά με πέρυσι. Φέτος, δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση για το Αιγαίο σε αντίθεση με την προηγούμενη χρόνια που επιθυμούσαν περισσότερο να επισκεφθούν την Κεντρική Μακεδονία και πιο συγκεκριμένα τη Χαλκιδική.
Επιπλέον, οι Γάλλοι συνεχίζουν να δείχνουν την προτίμησή τους για την Ελλάδα, αφού συγκριτικά με την προηγουμένη χρονιά οι σχετικές αναζητήσεις τους έχουν αυξηθεί κατά 33,7 τοις εκατό
Ιδιαίτερα αγαπητή για τους Γάλλους τουρίστες είναι η Κρήτη, η οποία είναι πρώτη στις προτιμήσεις τους, τόσο την περασμένη χρονιά, όσο και την τρέχουσα.
Πιστοί στις συνήθειές τους φαίνονται να είναι και οι Άγγλοι, οι οποίοι συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά έχουν αυξήσει το ενδιαφέρον τους για την Ελλάδα κατά 30,9 τοις εκατό
Τα νησιά του Ιονίου παραμένουν σταθερά στις κορυφαίες επιλογές τους, ενώ ενδιαφέρον έχει η μετατόπιση ενδιαφέροντος που φαίνεται να έχουν οι Άγγλοι τουρίστες στην πρώτη τους προτίμηση, αφού την περσινή πρώτη θέση κατείχε η Κρήτη, ενώ φέτος την κατέχει η περιοχή του Νότιου Αιγαίου.
Ακόμη, οι Σέρβοι δείχνουν ιδιαίτερα μεγάλη προτίμηση για την Κεντρική Μακεδονία, λόγω της Χαλκιδικής, ενώ οι Ρώσοι προτιμούν το Νότιο Αιγαίο.
Τέλος, την Κρήτη φαίνεται να ψηφίζουν και οι Ιταλοί, διατηρώντας τη στην πρώτη θέση των προτιμήσεών τους, τόσο πέρυσι, όσο και φέτος. Αξιοσημείωτη είναι και η μετατόπιση προτίμησής τους προς τη Χαλκιδική και γενικά την Κεντρική Μακεδονία, σπρώχνοντας τα νησιά του Ιονίου στην τρίτη θέση, αντί της δεύτερης που είχαν πέρυσι.
Παρακάτω παρουσιάζεται το κυριότερο ενδιαφέρον που παρουσιάζουν οι εισερχόμενοι στην Ελλάδα τουρίστες και η μετατόπιση αυτού, βάσει σειράς προτίμησης, πέρυσι και φέτος: checkin


checkin
Σχετικά με αυτή την έρευνα:
Η παραπάνω ανάλυση βασίζεται σε έρευνα που διεξήγαγε η trivago για αναζητήσεις που έγιναν μεταξύ πρώτης Απριλίου και 19 Ιουλίου 2015, για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν μεταξύ πρώτης Ιουλίου και 31 Αυγούστου 2015.




Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Ταξίδια

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video