• Πρώτη η Τουρκία σε πωλήσεις πακέτων
• Μειωμένος ο αριθμός των διανυκτερεύσεων
Στον «αδύναμο κρίκο» αναδείχθηκαν οι Ρώσοι τουρίστες τη φετινή τουριστική περίοδο, επηρεάζοντας όχι μόνο την πορεία του τουρισμού σε μια σειρά από ξένους προορισμούς, αλλά και τις πωλήσεις των ρωσικών τουριστικών γραφείων.
Η Τουρκία αναδεικνύεται, για ακόμη μία χρονιά, πρώτη στις προτιμήσεις των Ρώσων τουριστών για ταξίδια στο εξωτερικό, με επόμενη την Αίγυπτο και την Ελλάδα να ακολουθεί στην τρίτη θέση. Το ποσοστό πωλήσεων των τουριστικών γραφείων για την Τουρκία κυμαίνεται μεταξύ 32%-35%, ενώ μεγάλη είναι η διακύμανση όσον αφορά στις πωλήσεις για την Αίγυπτο, οι οποίες διαμορφώνονται από 19% για τον Οnline Tours έως 33%, βάσει στοιχείων του TBG Booking Center. Αντίστοιχα, το ποσοστό πωλήσεων για Ελλάδα κυμαίνεται από 6-12%.
Tην ίδια στιγμή, η μέση διάρκεια ταξιδιού στην Τουρκία ανέρχεται σε 8,8 ημέρες, στην Αίγυπτο σε 8,7, ενώ στην Ελλάδα σε 9,8 ημέρες.
Στο ίδιο "μήκος κύματος" διαμορφώνεται και ο μέσος όρος δαπάνης ανά κράτηση, η οποία στην Ελλάδα ανέρχεται σε 109.000 ρούβλια, στην Τουρκία σε 88.000 ρούβλια και στην Αίγυπτο σε 73.000...
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία των μεγαλύτερων τουριστικών γραφείων της Ρωσίας, λίγο προτού ολοκληρωθεί η σεζόν, άρα και οι πωλήσεις τους για το 2015, ο αριθμός των εξερχόμενων Ρώσων τουριστών για τους πρώτους έξι μήνες του 2015, μειώθηκε κατά 34% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2014. Η μεγαλύτερη μείωση αφορά πωλήσεις εκτός Διαδικτύου, ενώ οι on line πωλήσεις κυρίως αυξήθηκαν.
Πτώση σημειώθηκε για τα εξωτικά ταξίδια και κάποιους ευρωπαϊκούς προορισμούς, εξέλιξη αναμενόμενη, δεδομένου ότι οι περισσότεροι από τους Ρώσους τουρίστες δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν οικονομικά στο κόστος των ταξιδιών σε μακρινούς προορισμούς, αλλά και στις ακριβές παραλίες της Ευρώπης.
Οι περισσότεροι Ρώσοι έδειξαν να προτιμούν οικείους και πάνω από όλα φθηνούς προορισμούς, με αποτέλεσμα η Τουρκία να βρίσκεται παραδοσιακά και μάλλον προβλέψιμα στην πρώτη θέση των προτιμήσεών τους, ακολουθούμενη από την Αίγυπτο. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται κυρίως στην τουριστική πολιτική που ακολουθούν οι χώρες αυτές, προσφέροντας ειδικούς όρους για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, ενώ και τα ξενοδοχεία παρέχουν ειδικά διαμορφωμένες τιμές.
Για την περίοδο Μαΐου-Αυγούστου 2015, ο μέσος αριθμός των τουριστών σε μια κράτηση ήταν 2,39, έναντι 2,34 την ίδια περίοδο του 2014.
Κατά την ίδια περίοδο μειωμένος εμφανίζεται ο αριθμός των διανυκτερεύσεων, οι οποίες διαμορφώθηκαν σε 9,18 νύχτες, από 9,23 που ήταν την ίδια περίοδο του 2014.
Η πιο δημοφιλής επιλογή αφορούσε τoυριστικά πακέτα με αναχωρήσεις εντός τριών ημερών σε ποσοστό 30%.
• Μειωμένος ο αριθμός των διανυκτερεύσεων
Η Τουρκία αναδεικνύεται, για ακόμη μία χρονιά, πρώτη στις προτιμήσεις των Ρώσων τουριστών για ταξίδια στο εξωτερικό, με επόμενη την Αίγυπτο και την Ελλάδα να ακολουθεί στην τρίτη θέση. Το ποσοστό πωλήσεων των τουριστικών γραφείων για την Τουρκία κυμαίνεται μεταξύ 32%-35%, ενώ μεγάλη είναι η διακύμανση όσον αφορά στις πωλήσεις για την Αίγυπτο, οι οποίες διαμορφώνονται από 19% για τον Οnline Tours έως 33%, βάσει στοιχείων του TBG Booking Center. Αντίστοιχα, το ποσοστό πωλήσεων για Ελλάδα κυμαίνεται από 6-12%.
Tην ίδια στιγμή, η μέση διάρκεια ταξιδιού στην Τουρκία ανέρχεται σε 8,8 ημέρες, στην Αίγυπτο σε 8,7, ενώ στην Ελλάδα σε 9,8 ημέρες.
Στο ίδιο "μήκος κύματος" διαμορφώνεται και ο μέσος όρος δαπάνης ανά κράτηση, η οποία στην Ελλάδα ανέρχεται σε 109.000 ρούβλια, στην Τουρκία σε 88.000 ρούβλια και στην Αίγυπτο σε 73.000...
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία των μεγαλύτερων τουριστικών γραφείων της Ρωσίας, λίγο προτού ολοκληρωθεί η σεζόν, άρα και οι πωλήσεις τους για το 2015, ο αριθμός των εξερχόμενων Ρώσων τουριστών για τους πρώτους έξι μήνες του 2015, μειώθηκε κατά 34% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2014. Η μεγαλύτερη μείωση αφορά πωλήσεις εκτός Διαδικτύου, ενώ οι on line πωλήσεις κυρίως αυξήθηκαν.
Πτώση σημειώθηκε για τα εξωτικά ταξίδια και κάποιους ευρωπαϊκούς προορισμούς, εξέλιξη αναμενόμενη, δεδομένου ότι οι περισσότεροι από τους Ρώσους τουρίστες δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν οικονομικά στο κόστος των ταξιδιών σε μακρινούς προορισμούς, αλλά και στις ακριβές παραλίες της Ευρώπης.
Οι περισσότεροι Ρώσοι έδειξαν να προτιμούν οικείους και πάνω από όλα φθηνούς προορισμούς, με αποτέλεσμα η Τουρκία να βρίσκεται παραδοσιακά και μάλλον προβλέψιμα στην πρώτη θέση των προτιμήσεών τους, ακολουθούμενη από την Αίγυπτο. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται κυρίως στην τουριστική πολιτική που ακολουθούν οι χώρες αυτές, προσφέροντας ειδικούς όρους για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, ενώ και τα ξενοδοχεία παρέχουν ειδικά διαμορφωμένες τιμές.
Για την περίοδο Μαΐου-Αυγούστου 2015, ο μέσος αριθμός των τουριστών σε μια κράτηση ήταν 2,39, έναντι 2,34 την ίδια περίοδο του 2014.
Κατά την ίδια περίοδο μειωμένος εμφανίζεται ο αριθμός των διανυκτερεύσεων, οι οποίες διαμορφώθηκαν σε 9,18 νύχτες, από 9,23 που ήταν την ίδια περίοδο του 2014.
Η πιο δημοφιλής επιλογή αφορούσε τoυριστικά πακέτα με αναχωρήσεις εντός τριών ημερών σε ποσοστό 30%.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου