ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Οι Ρώσοι τουρίστες επιλέγουν τόπο διακοπών με βάση τις τιμές

- Βασικοί παράγοντες επιλογής οι καιρικές συνθήκες και οι ανέσεις 

Οι προσιτές τιμές, οι καλές καιρικές συνθήκες και το υψηλό επίπεδο διαβίωσης συνιστούν τους τρεις βασικούς παράγοντες στην επιλογή τόπου διακοπών για τους Ρώσους τουρίστες, σύμφωνα με έρευνα του Κέντρου Ερευνών της Ρωσικής Κοινής Γνώμης (Russian Public Opinion Research Center - WCIOM)... 
Mε βάση την έρευνα που διεξήχθη το διήμερο 19-20 Σεπτεμβρίου από το WCIOM και στην οποία συμμετείχαν 1.600 άτομα από 46 περιοχές της Ρωσίας, προκύπτει ότι, το 52% των ερωτηθέντων θεωρεί ως βασικό παράγοντα στην επιλογή ενός τόπου διακοπών τις προσιτές τιμές των αγαθών και των υπηρεσιών στην περιοχή. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι κλιματολογικές συνθήκες, με το 50% των ερωτηθέντων να συμφωνεί με αυτό και στην τρίτη οι άνετες συνθήκες διαβίωσης, με το 49% των ερωτηθέντων να συμφωνεί. 
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του WCIOM, Valery Fyodorov, εκείνοι οι οποίοι επιλέγουν τόπο διακοπών με βασικό κριτήριο τη χαμηλότερη τιμή, ενδιαφέρονται παράλληλα για την παρουσία πολιτιστικών και ιστορικών μνημείων, ωστόσο το ποσοστό των Ρώσων, οι οποίοι δίνουν προσοχή σε αυτό είναι μόλις 28%.
 Όπως ο Valery Fedorov υπογραμμίζει, οι πολίτες της Ρωσικής Ομοσπονδίας, σε ποσοστό 46% ενδιαφέρονται πρωτίστως για την επικράτηση ειρήνης και ησυχίας στα μέρη όπου επιλέγουν να ταξιδέψουν. Το ποσοστό αυτό, πριν από πέντε χρόνια ήταν στο 41%, ενώ πριν από 25 χρόνια μόλις στο 27%. 
Το 35% των ερωτηθέντων στην έρευνα, συμφωνεί ότι οι διακοπές είναι η ευκαιρία να γνωρίσουν νέες εμπειρίες και το 31% θεωρεί ότι είναι ευκαιρία για να βελτιώσουν την υγεία τους και να υποβληθούν σε θεραπείες. Το 27% των ερωτηθέντων λένε ότι πάνε διακοπές για να γνωρίσουν νέους, ενδιαφέροντες ανθρώπους, το 26% για να διασκεδάσουν, το 25% για να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και μόνο το 9% των ερωτηθέντων πραγματοποιεί διακοπές με στόχο τα ψώνια. 
Οι τουρίστες που είναι δυσαρεστημένοι από το ταξίδι τους (11%), κυρίως διαμαρτύρονται για τη σύντομη διάρκειά του (39%) και για τις πολύ υψηλές τιμές (34%). 
 Εκείνοι που δεν πάνε διακοπές (37%), αναφέρουν ως βασικό λόγο για αυτό την έλλειψη ευκαιριών (50%), την έλλειψη χρημάτων (16%) και τις κακές καιρικές συνθήκες (15%). 
Η WCIOM είναι η παλαιότερη εταιρία δημοσκοπήσεων στον μετασοβιετικό χώρο, η οποία εκπονεί μελέτες στους ακόλουθους τομείς: πολιτική, οικονομία-επιχειρήσεις (οικονομικά, ασφαλιστικά, ακίνητα, κατασκευές, εμπορικά σήματα, διοίκηση, πληροφορική, μέσα ενημέρωσης, βιομηχανία αθλητικών ειδών, αγορά αυτοκινήτου, κ.λπ.), κοινωνικό (εκπαίδευση, απασχόληση, υγειονομική περίθαλψη, οικογένεια, διαφθορά, κ.λπ).


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Ταξίδια

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video