Με μία ολοκληρωμένη και αξιόλογη πρόταση για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, η KSD συμμετείχε, όπως, άλλωστε κάνει τα τελευταία 12 χρόνια, στη φετινή διοργάνωση της διεθνούς έκθεσης Τουρισμού του Λονδίνου, World Travel Market.
Παράλληλα, δυναμική παρουσία είχε η εταιρία και στη διεθνή έκθεση Τουρισμού της Θεσσαλονίκης, Philoxenia, στη μεγαλύτερη έκθεση Τουρισμού στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια, όπου μάλιστα βραβεύτηκε με έπαινο, στο πλαίσιο των βραβεύσεων της HELEXPO για τις καλύτερες συμμετοχές.
Η KSD είχε δυναμική παρουσία στη WTM με την ετήσια αγγλική έκδοση του «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», τη μόνη ελληνική συμμετοχή έντυπου περιοδικού στην έκθεση, η οποία, μάλιστα, φιλοξένησε, σε παγκόσμια πρώτη, το νέο λογότυπο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που φιλοτεχνήθηκε από το CNN.
Η 12η έκδοση του αγγλικού «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», κυκλοφόρησε με πλούσιο πληροφοριακό υλικό για μια σειρά από τουριστικούς προορισμούς, καθιερωμένους κι αναδυόμενους, και τις καλύτερες προτάσεις διαμονής στην Ελλάδα.
Παράλληλα, πιστή στο ραντεβού της με τη Philoxenia, η KSD συμμετείχε στη μεγάλη «γιορτή» του ελληνικού Τουρισμού με ένα εντυπωσιακό περίπτερο, στο οποίο οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν από τα έμπειρα στελέχη της εταιρίας για την πολυεπίπεδη δραστηριότητά της.
Για τη συνολική παρουσία, συμμετοχή και στήριξή της στην 31η Philoxenia, η ΔΕΘ-Helexpo απένειμε στην KSD τιμητικό έπαινο.
Στη Philoxenia διανεμήθηκε και το τεύχος Νοεμβρίου 2015 του περιοδικού «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», το οποίο λαμβάνουν -σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή- 23.000 παραλήπτες μηνιαίως.
Σημείο αναφοράς στην ενδιαφέρουσα δημοσιογραφική ύλη του τεύχους Νοεμβρίου, αποτελεί η συνέντευξη της αναπληρώτριας υπουργού Τουρισμού, κας Έλενας Κουντουρά, η οποία μιλάει για τη νέα πρόκληση με την οποία βρίσκεται αντιμέτωπη, που δεν είναι άλλη, από την ανάδειξη της χώρας μας μεταξύ των πέντε κορυφαίων τουριστικών προορισμών παγκοσμίως.
Παράλληλα, εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει η συνέντευξη του διευθύνοντος συμβούλου της ΔΕΘ Α.Ε., Δρ Κυριάκου Ποζρικίδη, ο οποίος υποστηρίζει ότι, η διεθνοποίηση αποτελεί μονόδρομο για τη ΔΕΘ.
Προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εποχής, το περιοδικό παρουσιάζει εκτενές ρεπορτάζ για τις τελευταίες εξελίξεις για τον ελληνικό τουρισμό από τη βρετανική αγορά και φωτορεπορτάζ από τη διεθνή έκθεση Τουρισμού του Λονδίνου, World Travel Market.
Ακόμη, κάτι σαν παράδοση, στο συγκεκριμένο τεύχος αποτελεί το αφιέρωμα στον συνεδριακό Τουρισμό, όπου μέσα από συνεντεύξεις εκπροσώπων φορέων και κορυφαίων επιχειρηματιών του κλάδου, παρουσιάζονται όλες οι τελευταίες εξελίξεις στον πλέον κερδοφόρο τομέα του τουρισμού.
Μιλώντας για την ελληνική και την αγγλική έκδοση του «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της KSD, κ. Κωνσταντίνος Δεριζιώτης, λέει: «Καταρχάς θα πρέπει να ευχαριστήσω όλους εκείνους οι οποίοι συνέβαλαν στη δημιουργία και κυκλοφορία των δύο εκδόσεων, σε εκείνους που χρόνια στηρίζουν τις προσπάθειές μας και να τους διαβεβαιώσω πως και στο μέλλον θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε το ίδιο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών».
Για τη βράβευση της εταιρίας από τη ΔΕΘ-Helexpo, ο κ. Δεριζιώτης, αφού επισημαίνει ότι πρόκειται για μεγάλη τιμή για την εταιρία, υποστηρίζει ότι «η KSD θα συνεχίσει να δίνει δυναμικό παρόν στη διεθνή έκθεση Τουρισμού Philoxenia, το μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός για τον Τουρισμό στη χώρα μας και την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων».
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου