ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Αισιόδοξοι και παράλληλα επιφυλακτικοί οι Γερμανοί tour operators για το 2016

 …σύμφωνα με έρευνα του fvw 

- Η TUI διατηρεί τα «ηνία», με επόμενο τον Thomas Cook 

- Συγκρατημένες οι κρατήσεις για Ελλάδα και Τουρκία


Συγκρατημένα αισιόδοξοι είναι οι Γερμανοί tour operators για τη χρονιά που έρχεται, αναμένοντας αύξηση των εσόδων τους, παρά το γεγονός ότι το 2015 αποτελεί χρονιά-ρεκόρ για την πλειοψηφία τους, γεγονός που αποδεικνύουν στοιχεία της Ένωσης Γερμανών Τουριστικών Πρακτόρων (DRV). Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά η συνολική αγορά οργανωμένων ταξιδιών στη Γερμανία εκτιμάται ότι αυξήθηκε κατά 3,8% σε € 27,2 δισ. το 2015. Αντίστοιχα, ο συνολικός αριθμός πελατών υπολογίζεται σε 44,9 εκατ., ελαφρά αυξημένος σε σχέση με το προηγούμενο έτος. 
H TUI διατηρεί την ηγετική της θέση με έσοδα 4,5 δισ. ευρώ και μερίδιο αγοράς 16,5% το 2015 και στη δεύτερη θέση ακολουθεί ο Thomas Cook, με έσοδα 3,5 δισ. ευρώ και μερίδιο αγοράς 12,9%...

Θετικά εκφράζονται οι Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες σχετικά με τις προοπτικές για το 2016, παρά τις πολλές αβεβαιότητες και τη φετινή χρονιά ρεκόρ, σύμφωνα με την ετήσια επισκόπηση της γερμανικής αγοράς tour operators του fvw. 
Οι 56 τουριστικοί πράκτορες, που συμμετείχαν στην έρευνα, εμφάνισαν αύξηση 4,2% στα έσοδά τους, που έφτασαν στα 21,2 δισ. ευρώ στο οικονομικό έτος που έληξε τον Οκτώβριο, ενώ ο όγκος της πελατείας τους αυξήθηκε κατά 2,2%, σε 32.700.000. Οι εν λόγω εταιρίες εκτιμάται ότι καλύπτουν περίπου το 80% της συνολικής αγοράς. 
Η συνολική αγορά οργανωμένων ταξιδιών στη Γερμανία εκτιμάται ότι αυξήθηκε κατά 3,8% σε € 27,2 δισ., σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Ένωσης Γερμανών Τουριστικών Πρακτόρων (DRV). Αντίστοιχα, ο συνολικός αριθμός πελατών υπολογίζεται σε 44,9 εκατ., ελαφρά πάνω από τα 44,2 εκατομμύρια το προηγούμενο έτος. Μοχλοί ανάπτυξης φέτος ήταν για άλλη μια φορά οι διακοπές σε μακρινούς προορισμούς, τομέας ο οποίος κατέγραψε αύξηση 6,9% και οι πωλήσεις κρουαζιέρας, με αύξηση 10,2% στα έσοδα. 
Οι πωλήσεις των πακέτων διακοπών σε προορισμούς μικρών και μεσαίων αποστάσεων, που συνιστά τον πυρήνα των εργασιών των τουριστικών πρακτόρων, αυξήθηκαν περίπου 4% το τρέχον έτος, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της DRV. Ωστόσο, η κερδοφορία των Γερμανών τουριστικών πρακτόρων μειώθηκε ελαφρώς το τρέχον έτος. Οι μισοί από τους 56 τουριστικούς πράκτορες εμφάνισαν βελτιωμένα κέρδη το 2015, το 1/3 σταθερά κέρδη και το υπόλοιπο 18% (συμπεριλαμβανομένων της TUI και Thomas Cook) είχαν χαμηλότερα κέρδη. 

Το Top 7 των Γερμανών τουριστικών πρακτόρων 

Η γενική κατάταξη με τους κορυφαίους επτά Γερμανούς tour operators δεν μεταβλήθηκε σημαντικά φέτος. H TUI διατηρεί την ηγετική της θέση, με αύξηση των εσόδων κατά 3,4%, τα οποία εκτιμώνται σε 4,5 δισ. ευρώ, ενώ ο αριθμός των πελατών της αυξήθηκε μόλις κατά 1% στα 6,3 εκατομμύρια. Ωστόσο, εάν συνυπολογιστούν τα έσοδα των αδελφών εταιριών TUI Cruises και Hapag-Lloyd Cruises τότε ο τζίρος του ομίλου ανέρχεται σε 5,4 δισ. ευρώ. 
Στη δεύτερη θέση ακολουθεί ο Thomas Cook, με έσοδα 3,5 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 2,4%. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στις πωλήσεις θέσεων Condor, οι οποίες αυξήθηκαν σε περίπου 630 εκατομμύρια ευρώ. Αναφορικά με τον αριθμό των πελατών του αυξήθηκε οριακά κατά 0,7% στα 6,1 εκατ. 
Οριακή αύξηση 0,7% των εσόδων της, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 3,2 δισ. ευρώ σημείωσε η DER Touristik, με τον αριθμό των πελατών της να παραμένει στάσιμος στα 6,4 εκατ. 
Στην τέταρτη θέση ακολουθεί ο FTI, με 3,8 εκατομμύρια πελάτες και έσοδα στα 2,15 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 2,4% και στην πέμπτη ο Alltours με έσοδα 1,5 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 2,2% και 1,87 εκατ. πελάτες αντίστοιχα. 
Τα έσοδα της Aida Cruises σημείωσαν περιορισμένη αύξηση και διαμορφώθηκαν σε 1,3 δισ. ευρώ, ενώ η Schauinsland-Reisen συνεχίζει με διψήφιους ρυθμούς αύξησης, τόσο σε επίπεδο εσόδων, όσο και πελατειακής βάσης. Έτσι, τα έσοδα του tour operator αυξήθηκαν κατά 13% σε 1,1 δισ. ευρώ, και ο αριθμός των πελατών ήταν υψηλότερες κατά σχεδόν 10% σε 1,4 εκατ.. 
Όσον αφορά τα μερίδια αγοράς, η TUI (συμπεριλαμβανομένων των θυγατρικών της) κατέχει μερίδιο 16,5% της συνολικής αγοράς των 27,2 δισ. ευρώ, ενώ η TUI Cruises/Hapag-Lloyd Cruises κατέχει ένα επιπλέον 3,3%. Ακολουθεί ο Thomas Cook με μερίδιο αγοράς 12,9% με αμέσως επόμενη τη DER Touristik με μερίδιο αγοράς 11,4%. Την επτάδα συμπληρώνουν οι FTI (7,9%), Alltours (5,5%), Aida Cruises (5%) και Schauinsland (4%). 

Θετικές προοπτικές 

Κοιτώντας προς το μέλλον, οι περισσότεροι τουριστικοί πράκτορες που συμμετείχαν στην έρευνα, αναμένουν αύξηση των εσόδων το 2016, κατά μέσο όρο έως και 5%. Ωστόσο, είναι πολύ πιο επιφυλακτικοί στις προβλέψεις τους για το επόμενο έτος μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι και τη γενικά αβέβαιη πολιτική κατάσταση σε πολλά μέρη του κόσμου. 
Όσον αφορά τις κρατήσεις μέχρι στιγμής για το 2015/16, η ζήτηση είναι πολύ ασθενέστερη για προορισμούς στην Ανατολική Μεσόγειο, όπως η Τουρκία και η Ελλάδα από ό,τι για τη Δυτική Μεσόγειο (Ισπανία και Πορτογαλία). Οι κρατήσεις διακοπών σε μακρινούς προορισμούς και κρουαζιέρες συνεχίζουν στους αυξητικούς ρυθμούς των τελευταίων ετών.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Ταξίδια

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video