ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Ο τουρισμός στην Θεσσαλονίκη ανεβαίνει κατακόρυφα!


Νέα έρευνα δείχνει πως η πόλη μετά την αλλαγή δημαρχίας έγινε μια πόλη που κεντρίζει το ενδιαφέρον του επισκέπτη και αποσπά τις καλύτερες κριτικές .


Αποτελούσε πάντοτε προορισμό διασκέδασης, αλλά η Θεσσαλονίκη πλέον παρέχει πολλά περισσότερα από νυχτερινή ζωή και καλό φαγητό. Η έρευνα διεξάγεται το 2015 !

Το σύνολο όσων την επισκέπτονται για δουλειά ή διασκέδαση τη βρίσκουν καλύτερη ή πολύ καλύτερη από ό,τι περίμεναν, με αποτέλεσμα η πόλη να λαμβάνει βαθμολογία 8 έναντι 7,9 το προηγούμενο έτος, σε κλίμακα από το ένα έως το δέκα. 

Νέα έρευνα δείχνει τους καρπούς της μεγάλης στροφής στην τουριστική πολιτική της Θεσσαλονίκης. Εννέα στους 10 επισκέπτες της Θεσσαλονίκης θα την πρότειναν σε φίλους ως προορισμό! Η πόλη βαθμολογείται με οκτώ στα δέκα, ενώ η παραλία ξεπερνά σε δημοτικότητα τον... Λευκό Πύργο. 

Παράλληλα, σχεδόν εννέα στους δέκα επισκέπτες -το 93% όσων ταξιδεύουν για διασκέδαση και το 89% όσων την επισκέπτονται για επαγγελματικούς λόγους- σκοπεύουν να την προτείνουν ως προορισμό σε φίλους ή να επαναλάβουν την επίσκεψή τους. 

Την υψηλότερη βαθμολογία λαμβάνουν τα μπαρ/καφέ της πόλης, δικαιώνοντας τον τίτλο που κέρδισε πρόσφατα η Θεσσαλονίκη ως η ένατη μεταξύ των 10 καλύτερων πόλεων για νυχτερινή ζωή (σε σχετικό Top-10 του National Geographic), ενώ ακολουθούν τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια.

Παρ' όλα αυτά όμως, οι επισκέπτες αναγνωρίζουν και τα αρνητικά της πόλης που όπως φαίνεται παραμένουν τα γνωστά ίδια -που αφορούν και την πρωτεύουσα- και είναι η ηχορύπανση, η ατμοσφαιρική ρύπανση, η ελλιπής καθαριότητα και το λίγο πράσινο. 

Την έρευνα έκανε η gbr consulting για λογαριασμό της 'Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ) σε δείγμα 1202 ερωτηματολογίων. Τα ερωτηματολόγια συλλέχθηκαν την περίοδο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου από 42 ξενοδοχεία ενός έως πέντε αστέρων της Θεσσαλονίκης.

Πέραν της γενικής βαθμολογίας στην πόλη και τα αναμενόμενα παράπονα όμως, τα ευρήματα της έρευνας έχουν μεγάλο ενδιαφέρον ειδικά για το ποιοι είναι οι τουρίστες και τι ξοδεύουν. 

Οι Ελληνες δαπανούν περισσότερα από τους ξένους (75,90 ευρώ ανά άτομο ημερησίως έναντι 66,07 ευρώ) και οι Σέρβοι περισσότερα από τους Αμερικανούς ή τους Βρετανούς, κάτι που σπάει τα στερεότυπα, πως οι Βαλκάνιοι τουρίστες «κρατούν» το μικρό πορτοφόλι. Σύμφωνα με την έρευνα, οι Κύπριοι τουρίστες είναι αυτοί που ξοδεύουν τα περισσότερα μεταξύ όσων εθνικοτήτων αναλύθηκαν (99,44 ευρώ/άτομο ημερησίως, κυρίως για αγορές από εμπορικά καταστήματα) και ακολουθούν: Ρώσοι (94,77 ευρώ, κυρίως για ψώνια), Σέρβοι (84,03 ευρώ) και Τούρκοι (66,95 ευρώ). Μεταξύ 52 και 58 ευρώ/άτομο ημερησίως δαπανούν οι Αμερικανοί, Γερμανοί, Βρετανοί και Ιταλοί, των οποίων οι δαπάνες είναι σχεδόν ισομερώς μοιρασμένες μεταξύ αγορών και εστιατορίων-καφέ- μπαρ.

   Γιατί Θεσσαλονίκη; Οι (πολλαπλές) απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα αναδεικνύουν ως πρώτο λόγο επίσκεψης στην πόλη την ιδιαίτερη προσωπικότητά της (44%), ενώ ακολουθούν η γαστρονομία (40%) κι οι αρχαιολογικοί χώροι/πολιτιστικό ενδιαφέρον (39%). Τι επισκέπτονται ή θέλουν να επισκεφτούν; Η παραλία της Θεσσαλονίκης φαίνεται ότι 'ζυγίζει' περισσότερο στις προτιμήσεις τους από τον Λευκό Πύργο, αφήνοντάς τον στη δεύτερη θέση! Στην τρίτη θέση βρίσκονται η Άνω πόλη και τα Κάστρα, ενώ έπονται: αρχαιολογικό μουσείο, ναός Αγίου Δημητρίου, Βυζαντινό Μουσείο, Ροτόντα, Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και Εβραϊκό Μουσείο.

   Τι επηρέασε την επιλογή τους για τη Θεσσαλονίκη; Το 45% δήλωσε ότι την προτίμησε γιατί την είχε επισκεφτεί και στο παρελθόν, ενώ για το 31% "μέτρησαν" τα καλά λόγια συγγενών και φίλων και για το 17% οι διαδικτυακοί τόποι τουρισμού. Παράλληλα, 39% των τουριστών αναψυχής και το 26% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους δήλωσαν ότι προετοίμασαν το ταξίδι τους "μέσω sites όπως το Trip Advisor", ενώ για το 35% των πρώτων και το 27% των δεύτερων τον ίδιο ρόλο έπαιξαν τα σάιτς των ξενοδοχείων. Για το 21% και 11% αντίστοιχα, η προετοιμασία έγινε μέσω κοινωνικών δικτύων (κυρίως facebook και έπεται το youtube).

 Όσον αφορά τις ημερήσιες εκδρομές με ορμητήριο τη Θεσσαλονίκη, οι τουρίστες επισκέπτονται κατά κύριο λόγο τη Βεργίνα, ενώ ακολουθεί η Χαλκιδική και έπονται Όλυμπος, Μετέωρα, Πέλλα και Δίον. Ωστόσο, το μεγαλύτερο ποσοστό των ταξιδιωτών προτιμά να μείνει στη Θεσσαλονίκη. Οι περισσότεροι τουρίστες καταφθάνουν στη Θεσσαλονίκη αεροπορικώς, με τις διεθνείς αφίξεις να έχουν σημειώσει μεγάλη αύξηση της τάξης του 17% πέρυσι, σε σχέση με πρόπερσι. Το 2014 σημειώθηκε βελτίωση στην πληρότητα των ξενοδοχείων της πόλης (στο 69,8%, αυξημένη κατά 12,8% σε σχέση με πρόπερσι). Ωστόσο, οι τιμές ήταν μειωμένες κατά 25% στα πεντάστερα ξενοδοχεία σε σχέση με το 2008 και κατά 19% στα τριών/τεσσάρων αστέρων, γεγονός που είχε κι ένα θετικό αποτέλεσμα: μια εξαιρετικά ελκυστική σχέση ποιότητας τιμής, που βαθμολογείται από τους επισκέπτες με 8,5 σήμερα από 8,2 το 2010.



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Ταξίδια

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video