- Απαραίτητη προϋπόθεση για κράτηση ξενοδοχείου η δωρεάν χρήση Wi-Fi
- Στα 174 εκ. οι Κινέζοι τουρίστες την επόμενη 4ετία
Το Διαδίκτυο αποτελεί κορυφαία επιλογή για την οργάνωση ταξιδιών και την κράτηση ξενοδοχείων για τους Κινέζους τουρίστες, οι οποίοι αναμένεται να φθάσουν τα 174 εκατομμύρια την επόμενη τετραετία, με την αγοραστική τους δύναμη να διαμορφώνεται στο αστρονομικό ποσό των 264 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με την έρευνα Travel Monitor 2015 για τη διεθνή κινεζική αγορά, το 80% των Κινέζων τουριστών πραγματοποιούν την κράτησή τους σε ξενοδοχείο μέσω του Διαδικτύου, έναντι του 53% στην αντίστοιχη έρευνα του 2014.
Η δωρεάν δε χρήση Wi-Fi αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην απόφασή τους για την επιλογή ξενοδοχείου...
Όπως προκύπτει στην τελευταία έρευνα για τις συνήθειες των Κινέζων τουριστών, στην οποία συμμετείχαν 3.000 Κινέζοι τουρίστες και πάνω από 1.500 ξενοδόχοι σε όλο τον κόσμο, το 80% των ερωτηθέντων απάντησε ότι έχουν χρησιμοποιήσει κάποια διαδικτυακή πλατφόρμα, συμπεριλαμβανομένων τηλεφώνων, υπολογιστών γραφείου και φορητών υπολογιστών για να κάνουν κράτηση και να σχεδιάσουν γενικότερα τα ταξίδια τους.
Η άνοδος στη χρήση του κινητού τηλεφώνου γίνεται ολοένα και πιο έντονη. Εφέτος, το ήμισυ των Κινέζων τουριστών χρησιμοποίησαν εφαρμογές smartphone για να σχεδιάσουν και να κάνουν κρατήσεις, σε σύγκριση με το 17% το προηγούμενο έτος. Περίπου το 13% έκανε τις κρατήσεις του μέσω ταξιδιωτικού
πράκτορα, είτε μέσω τηλεφωνήματος, είτε πραγματοποιώντας επίσκεψη σε έναν οργανισμό, σε σύγκριση με το 30% το 2014.Στην κατηγορία των πιο δημοφιλών «πηγών» ενημέρωσης για τους Κινέζους τουρίστες, οι ιστότοποι υστερούν ελαφρά σε σχέση με την πληροφόρηση «από στόμα σε στόμα» και τους ταξιδιωτικούς οδηγούς. Στην πραγματικότητα, οι συστάσεις από φίλους και συναδέλφους (που επιλέγονται από το 45% των ερωτηθέντων), καθώς και εκείνες που παρέχονται από τα μέλη της οικογένειας (που επιλέγεται από το 38%), είναι το ίδιο σημαντική, σε σύγκριση με τις συστάσεις εκείνες που βρίσκει κανείς σε ειδησεογραφικά sites, τα οποία επικαλείται το 42% των συμμετεχόντων στην έρευνα.
Η διαθεσιμότητα της σύνδεσης Wi-Fi, παραμένει ουσιαστική για τους περισσότερους Κινέζους τουρίστες. Στην έρευνα, η υπηρεσία αυτή κατετάγη ως η πλέον σημαντική για τους επισκέπτες από την Κίνα, το ίδιο όπως και πέρυσι. Με αυτή την εκτίμηση συμφωνεί και το 75% των ξενοδόχων που πήραν μέρος στην έρευνα.
Επιπλέον ευρήματα της έρευνας αφορούν στα ακόλουθα:
- Το 83% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι τα ξενοδοχεία στη συντριπτική τους πλειοψηφία προσφέρουν δωρεάν Wi-Fi, σε ποσοστό που για τις χώρες της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού ανέρχεται σε 97%.
- Το 92% των τουριστών χρησιμοποιούν υπηρεσίες Internet για να διατηρήσουν επαφή με τους φίλους και την οικογένειά τους κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, με το 74% να ισχυρίζεται ότι έχει χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες δωρεάν Wi-Fi.
- Το 33% υποστηρίζει ότι χρησιμοποιεί τα δεδομένα από το κινητό του τηλέφωνο, ενώ το 31% ενεργοποιεί την υπηρεσία περιαγωγής δεδομένων.
Το τελευταίο έτος πάνω από 107 εκατομμύρια Κινέζοι έκαναν ταξίδια στο εξωτερικό, αριθμός αυξημένος κατά 20% σε σχέση με το 2013. Η αγάπη των Κινέζων για τα ταξίδια θεωρείται πλέον δεδομένη, έπειτα από δύο δεκαετίες διψήφιας ανάπτυξης της εξερχόμενης αγοράς Κινέζων τουριστών, ενώ η Κίνα έχει αναδειχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς αγορές-«πηγές» για τα ταξίδια στο εξωτερικό.
Οι Κινέζοι ταξιδιώτες τείνουν να είναι νεότεροι -μεταξύ 18-35 ετών- και πιο ευκατάστατοι, με γνώσεις υψηλής τεχνολογίας, ενώ περίπου το 80% των ταξιδιών που πραγματοποιούν στο εξωτερικό είναι ταξίδια διακοπών.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου