ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Άρης Ίκκος: Αυτοί είναι οι πελάτες μας!!!


- Δείτε εδώ την μελέτη
- Η «ακτινογραφία» των Ευρωπαίων πελατών του ελληνικού τουρισμού. 
- Τα ατού και τα κρυμμένα χαρτιά της χώρας. 
- Ποιοι είναι οι πιο εύποροι και ποιοι ξοδεύουν τα περισσότερα για διακοπές. 
- Ποιοι είναι οι πιο μορφωμένοι και οι πιο φυσιολάτρες. 
- Ποιοι είναι τα party animals. 
- Ποιοι είναι οι καλύτεροι πελάτες στις ελληνικές παραλίες 
- Τα ατού της χώρας 

Το θετικό momentum του ελληνικού τουρισμού, το διαρκώς διευρυνόμενο «πελατολόγιό» του από την ευρωπαϊκή αγορά αλλά και τις τεράστιες αναξιοποίητες δυνατότητες ανάπτυξής του περιγράφουν τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν πρόσφατα από το SETE Intelligence κατά τη διάρκεια του 14ου συνεδρίου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). 
Την έρευνα με τίτλο «Ποιος είναι ο πελάτης μας;» παρουσίασε ο επιστημονικός διευθυντής του SETE Intelligence δρ. Άρης Ίκκος και αποτυπώνει το προφίλ του ελληνικού τουρισμού στις 15 κύριες ευρωπαϊκές αγορές από τις προέρχονται άνω του 80% των ξένων επισκεπτών που φθάνουν κάθε χρόνο στην Ελλάδα.
Η έρευνα αναλύει τα δεδομένα για τα τρία βασικά τουριστικά προϊόντα της Ελλάδας: Ήλιος και θάλασσα, City Breaks, Πολιτισμός και Θρησκεία.
Τα στοιχεία προέρχονται από το την έρευνα «World Travel Monitor 2013» της εταιρείας IPK, για τις ανάγκες της οποίας πραγματοποιήθηκαν 500.000 συνεντεύξεις με ενιαίο ερωτηματολόγιο σε 62 χώρες-αγορές, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 90% του παγκόσμιου τουρισμού.
Το ισχυρό «όπλο» του ελληνικού τουρισμού αλλά και oι τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξής του αποτυπώνονται στα μερίδια αγοράς που αποσπά στην αγορά της Ευρώπης.
Έτσι, με βάση τον αριθμό ταξιδιών η Ελλάδα κατέχει μερίδιο 8,5% στο προϊόν «Ήλιος και θάλασσα», αλλά μόλις 1,1% όσον αφορά στις σύντομες αποδράσεις στις πόλεις (City Breaks) και μόλις το 2,4% όσων ταξιδεύουν με βασικά ενδιαφέροντα τον πολιτισμό και τη θρησκεία. Σε επίπεδο διανυκτερεύσεων η Ελλάδα αποσπά μερίδιο αγοράς 8,9% στα ταξίδια με σκοπό την αναψυχή (Ήλιος και θάλασσα), 1,6% στα ταξίδια πόλεων και 2,9% απ' όσους ταξιδεύουν με βασικά ενδιαφέροντα τον πολιτισμό και τη θρησκεία.
Αν και τα στοιχεία αφορούν στην πρώτη χρονιά της ανοδικής τριετίας 2013-2015, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η αποτύπωση του εισοδηματικού προφίλ των Ευρωπαίων επισκεπτών. Έτσι, απ' όσους ταξιδεύουν στη χώρα μας για λόγους αναψυχής (ήλιο και θάλασσα), πάνω από το 81% ανήκει στη μέση και άνω εισοδηματική τάξη ενώ εκείνοι που προέρχονται από ανώτερα εισοδηματικά στρώματα φθάνουν το 54%.
Ανάλογου εισοδηματικού προφίλ είναι και οι Ευρωπαίοι που έρχονται στη χώρα μας για city break (78% Μέσου και άνω εισοδήματος) αλλά και για πολιτιστικό ή θρησκευτικό τουρισμό (81% μέσου και άνω εισοδήματος). Ανώτερου εισοδήματος είναι το 55% όσων επιλέγουν την Ελλάδα για city break αλλά κι εκείνους που προτιμούν τη χώρα μας για θρησκευτικούς λόγους, ή θέλουν να γνωρίσουν από κοντά την πολιτιστική της κληρονομιά.
Την υψηλότερη μόρφωση από τους Ευρωπαίους τουρίστες-πελάτες της Ελλάδας έχουν εκείνοι που επιλέγουν σύντομα ταξίδια σε πόλεις (city breaks) καθώς το 72% από αυτούς είναι ανώτερου μορφωτικού επιπέδου. Ανώτερη μόρφωση έχει και το 69% όσων προτιμούν τις περιηγήσεις και τον θρησκευτικό τουρισμό. Ακόμα κι εκείνοι, ωστόσο, που έρχονται μόνο για να απολαύσουν τον ήλιο και τη θάλασσα στην Ελλάδα, το 54% έχει ανώτερη εκπαίδευση.
To face control της παραλίας Με βάση τα στοιχεία του 2013, οι κυριότερες χώρες προέλευσης των Ευρωπαίων τουριστών που έρχονται στην Ελλάδα κυρίως για τα μπάνια τους είναι η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ρωσία, με τη σειρά που αναφέρθηκαν όσον αφορά στον αριθμό ταξιδιών που πραγματοποίησαν. Στη διετία που ακολούθησε, ωστόσο, πολλά άλλαξαν καθώς ήδη οι Άγγλοι τουρίστες διεκδικούν την πρώτη θέση, ενώ η Ρωσία υποχώρησε στην πέμπτη θέση, με τη Γαλλία να κατακτά την τρίτη θέση και την Ιταλία να ακολουθεί στην τέταρτη.
Παραμένοντας στα στοιχεία του 2013, αξίζει να αναφερθεί πως με βάση τις διανυκτερεύσεις αλλά και τη δαπάνη ανά ταξίδι, οι Ρώσοι τουρίστες κατατάσσονταν στη δεύτερη θέση.
Το ειδικό βάρος των τριών συγκεκριμένων αγορών αποτυπώνεται στο γεγονός πως το 2013, μόνο οι τουρίστες από Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ρωσία αντιπροσώπευαν το 33% των ταξιδιών προς Ελλάδα αλλά και το 41% των διανυκτερεύσεων που πραγματοποιήθηκαν και το 43% των δαπανών όλων των ξένων τουριστών που επέλεξαν τη χώρα μας.
Οι πιο εύποροι Ευρωπαίοι τουρίστες που έρχονται στη χώρα μας (στοιχεία 2013) αποδεικνύεται πως είναι οι Γάλλοι και οι Τούρκοι καθώς το 71% από αυτούς προέρχεται από ανώτερα εισοδηματικά στρώματα.
Στοιχείο-έκπληξη αποτελεί το γεγονός πως η χώρα προέλευσης που στέλνει στη χώρα μας τους αναλογικά φτωχότερους τουρίστες είναι η Γερμανία.
Πιο συγκεκριμένα, κατώτερο εισόδημα διέθετε το 2013 το 13% των Γερμανών που ήρθαν στη χώρα μας όταν την ίδια χρονιά το αντίστοιχο ποσοστό από το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν 2%, τη Ρωσία, τη Σκανδιναβία, τη Γαλλία και την Ιταλία 4%, το Βέλγιο 5%, την Ολλανδία και τη Σερβία 6% ενώ ούτε για...δείγμα φτωχός δεν ήρθε στη χώρα μας προερχόμενος από Πολωνία και Τουρκία.
Οι Ευρωπαίοι τουρίστες με την υψηλότερη μόρφωση που επιλέγουν την Ελλάδα για τον ήλιο και τη
θάλασσα είναι οι Ρώσοι, το 79% των οποίων είναι ανώτερης μόρφωσης.
Στη δεύτερη θέση κατατάσσονται οι Τούρκοι από τους οποίους το 69% έχει ανώτερη μόρφωση. Οι Γερμανοί εμφανίζονται με διπλό πρόσωπο καθώς οι μισοί από αυτούς διαθέτουν ανώτερη μόρφωση ενώ ένας στους πέντε (21%) έχουν κατώτερη εκπαίδευση.
Ποσοστό που είναι το υψηλότερο μεταξύ των βασικών ευρωπαϊκών αγορών της Ελλάδας. Η μέση δαπάνη που κάνουν ανά ταξίδι (το σύνολο των εξόδων, όχι όσα εισπράττει η Ελλάδα) οι Ευρωπαίοι τουρίστες στη χώρα μας διαμορφώθηκε το 2013 στα 1.001 ευρώ όταν κατά μέσο όρο οι Ευρωπαίοι ξοδεύουν 970 ευρώ όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό κι ενώ ο μέσος τουρίστας που έρχεται στην Ελλάδα δαπανά 1.057 ευρώ.
Τα περισσότερα χρήματα για να έρθουν στη χώρα μας εμφανίζονται να δαπανούν κατά σειρά οι Ρώσοι, οι Βέλγοι, οι Γερμανοί, οι Σκανδιναβοί και οι Ολλανδοί. Σκανδιναβοί και Γάλλοι, ωστόσο, εμφανίζονται να ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα ανά ημέρα προκειμένου να ταξιδέψουν στην Ελλάδα.
Οι επιλογές 
Στην κορυφή των φανατικών της απόλυτης... ρέκλας εμφανίζονται οι Σέρβοι, το 96% των οποίων προτιμά την ηλιοθεραπεία. Τους ακολουθούν κατά πόδας οι Ολλανδοί, με 91%. Το κολύμπι προτιμούν κυρίως οι Σέρβοι (98%), Πολωνοί (97%) και οι Ρώσοι (87%). Στον αντίποδα, οι Γάλλοι θεωρούν το κολύμπι μάλλον κουραστική δραστηριότητα για το καλοκαίρι καθώς το προτιμούν μόλις το 33% από αυτούς. Οι Τούρκοι εμφανίζονται να είναι εκείνοι που εκτιμούν περισσότερο απ' όλους την ελληνική κουζίνα αφού, μεταξύ άλλων, επιλέγουν τη χώρα μας για την απόλαυση του φαγητού σε ποσοστό 78%. Μίνι έκπληξη θα μπορούσε να θεωρηθεί το γεγονός ότι εξίσου εκτιμούν το φαγητό στην Ελλάδα οι Άγγλοι (75%) και οι Βέλγοι (74%). Λάτρεις της εξερεύνησης τοπίων εμφανίζονται οι Βέλγοι (81%), ενώ τους ακολουθούν από κοντά οι Ιταλοί (79%) και οι Τούρκοι (76%). Η επίσκεψη σε αξιοθέατα και οι εκδρομές αρέσουν περισσότερο στους Ρώσους (66%), τους Γάλλους (64%) και τους Τούρκους (63%). Αντίθετα, παγερά αδιάφορους αφήνουν τους περισσότερους Σέρβους (τα προτιμά το 24%), τους Σκανδιναβούς (27%) και τους Άγγλους (285). Για ψώνια ενδιαφέρονται κυρίως οι Τούρκοι (73%), ενώ δεν απασχολούν σχεδόν καθόλου τους Πολωνούς (11%) και τους Άγγλους (14%). Η ορειβασία και οι βόλτες στη φύση αρέσουν στους Ιταλούς (48%) και τους Πολωνούς (45%) και ελάχιστα στους Γερμανούς (15%) και τους Τούρκους (17%), που έρχονται για μπάνια στην Ελλάδα. Για τα πάρτι δεν τρελαίνονται, γενικώς, αλλά τα προτιμούν περισσότερο οι Βέλγοι (38%), οι Ιταλοί (36%), οι Τούρκοι (33%) και οι Σέρβοι (32%).
ΠΗΓΗ: www.euro2day.gr


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Ταξίδια

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video